blured Skrevet 12. april 2015 Forfatter Del Skrevet 12. april 2015 Herlig! Men et lite skår i gleden om det er skade på Carrick Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Carrick nå må du for faen meg blø for drakta da! Idiotisk å bare gå sånn ut i et derby. 4-1 ledelse eller ikke, fullstendig patetisk. 4-2 nå ja. Hvis han er skadet, så må han rett ut. Den siste vi har råd til å miste. Vår viktigste spiller? Vi har ingen gode erstattere Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 9 av 9 poeng mot de store så langt i dette tøffe programmet Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Utolig deilig kamp, og herlig å høre trøkket på Old Trafford! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Hvordan får man gevinsten fra NT?? Står fortsatt Pågår. 480kr tilbake. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 (endret) Det er en blodrød dag i dag! Endret 12. april 2015 av Patrick123 Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Hvordan får man gevinsten fra NT?? Står fortsatt Pågår. 480kr tilbake. NT pleier å være rimelige raske med utbetalinger. Vent litt, evt. slå av en prat med support på chat. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Herlig! Men et lite skår i gleden om det er skade på Carrick Shaw er vell tilbake til neste kamp, så kan vell kjøre blindt opp i carrick rollen? Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Manchester wasn't blue 4-2 long 5 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Herlig! Men et lite skår i gleden om det er skade på Carrick Shaw er vell tilbake til neste kamp, så kan vell kjøre blindt opp i carrick rollen?Joda, men Blind er ikke i nærheten av Carrick i rollen Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Gjett hvem som dreit seg ut 7 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Og mer hørte vi ikke fra ham. Haha, for en amøbe. Selv ikke liverpool fortjener slik en klovn. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Da flytter jeg meg hit, gi meg en god underholdene oppgjør!! Fornøyd? Det er jeg, mer deilig enn seieren mot pool Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Venter bare på den obligatoriske kommentaren fra AllFather om at det bare var motstanderen som var dårlig, så er dagen komplett. 8 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 (endret) Da flytter jeg meg hit, gi meg en god underholdene oppgjør!!Fornøyd? Det er jeg, mer deilig enn seieren mot pool Oh yeess, god kamp av dere, sees neste uke? Endret 12. april 2015 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Gikk glipp av denne, men faen, så deilig. Digg å se den store framgangen mot topplagene denne sesongen. Dog, blir kampen på lørdag den verste. Blir spennende. Får håpe Carrick blir klar til den. Lenke til kommentar
Btbw Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Soleklart rødt på vincent. Gyselig takling. Det skulle vert rødt ja, det er sånne taklinger som brekker bena til folk. Han går med nesten strakt ben med knottene først i stor fart. Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 (endret) Jeg mener også at Kompany skulle hatt rødt. Det er en hodeløs takling. Når det er sagt fikk vi avsidemål. Jeg er lykkelig over hva laget presterer om dagen. Det begynner å mange måter å ligne på gode gamle United. Det godter meg også å se at spillere som vi fans tidligere avskrev nå er særdeles viktige brikker i et lag som på kort tid har forandret seg enormt. Det er så mye deilig som kan skje i fotball. Å se laget ditt reise seg så til de grader igjen er en av dem. Å høre den jubelen Fellaini fikk fra fansen som for ikke så altfor lenge siden buet på ham er en annen. Jeg hadde forresten gleden av å være på Old Trafford og se dem banke Tottenham. Stemninga var herlig den dagen, men jeg skulle veldig gjerne ha vært i Manchester i dag også. Endret 13. april 2015 av Harepuz 2 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Elsker at du skriver "avsidemål"! Fint innlegg ellers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå