blured Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 (endret) Premier League 12-04-2015 Kl. 17:00 @ Old Trafford Vises på: TV 2 Sport Premium Vi har ikke slått City siden desember 2012, og på OT må vi helt tilbake til starten av 2011. City vakler for tiden, samtidig som United endelig har begynt å spille som et lag. Men det er derby, så alt kan skje... Tipper på 3-1 til United. Siste seks kamper:MU: LWWWWWMC: WLWLWL Siste seks oppgjør på Old Trafford:25-03-2014 - 0:308-04-2013 - 1:223-10-2011 - 1:612-02-2011 - 2:127-01-2010 - 3:120-09-2009 - 4:3 Edit. Legger ved noen bilder fra Derbyet for å "sette" stemningen litt: 4 Mai, 1991. Giggs blir kreditert sitt første mål noensinne hjemme på OT.10 November 2010. Rafael og Tevez i klinsj. 10 februar, 2008. Noen år tidligere. Carlos Tevez stoppes av Joe Hart.14 februar, 2004. Gary Neville i munnhuggeri med McManaman i en FA-Cupkamp på OT.Paul Scholes scorer vinnermålet mot City.6 april, 1996. Nicky Butt i en duell med Michael Brown, en cupkamp United vinner 3-2.23 april, 1994. Cantona feirer en scoring mot City, i sin første kamp etter en suspensjon.7 mars, 1987. En duell mellom United's Colin Gibson og City's Paul Moulden på OT. Kampen ender 2-0.23 september, 1989. City 5 - United 1. Danny Wallace tar kvelertak på City's Andy Hinchcliffe.Chris Smalling setter ballen forbi Joe Hart.1960-tallet. Citys Mike Sumerbee takles av Uniteds Dave Sadler.Rooney med brassespark mot City i 10/11 sesongen.6 desember, 1992. Cantona i sin første offisielle kamp for United. Endret 8. april 2015 av blured 4 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Form har ingenting å si i disse kampene. City var jo i elendig form før møtet på Etihad også. Clattenburg dømmer. 1-3. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 3-2. Rooney, Mata, Di Maria, Aguero og Toure. Gleder meg til kamp! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Reiser over på fredag, gruer og gleder meg bøe jævlig til denne. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Hvorfor sent på en Søndag? Fuck, vil ikke vente så lenge! Lenke til kommentar
Oddsmesteren Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Hadde ikke trodd for en måned siden at denne kampen skulle være så åpen som den er nå. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 (endret) Både gruer og gleder meg. Ble et knapt tap på Manchester Oil Platform i høst, men nå forventer jeg seier mtp på lagenes form. Men i disse kampene kan alt skje og form har ikke alltid så mye og si, men hvorfor ikke oss denne gangen? I alle turneringer så er Citys form LLWLLWL, så da passer det vel med en L igjen? Ihvertfall hvis man ser bort ifra formen i ligaen som er annenhver, og med tap i forrige kamp... Tipper de er ganske revansjelystne, forhåpentligvis går ikke det utover oss. Her kan alt skje, men jeg har trua på seier!! Endret 8. april 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Oddsmesteren Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Jeg tror fort City kan framstå en smule resignert etter tapet mot Palace. Jeg tror de er mentalt innstilt på at seriegullet er tapt og en annenplass har neppe mye verdi for city-gutta. For United vil sølv være en stor opptur så jeg tror den gjengen er topp motivert og kommer til å ta skalpen til City. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 (endret) http://www.united.no/nyhetsarkiv/clattenburg-dommer-derbyet/ Det blir Clattenburg som dømmer.... Kunne jo ikke ha fått noen verre. På den positive siden så kan han umulig dømme mer jævlig enn i kampen mot Leicester i høst. (Ikke 100% på seriøst altså. Han dømte blant annet i seieren mot Spurs) Endret 8. april 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
elatimir Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 RvP klar til City kampen. Håper virkelig ikke LvG starter med RvP på topp i stede for Rooney. Frykter det værste. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Rooney starter nok uansett. En ting om han bytter RvP inn for Rooney, men er mer redd for at han bytter formasjon til en med to spisser. 442 er fint det, men ikke mot lag som City. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 (endret) Det ville vært galskap å endre laget veldig. Det eneste jeg ville gjort er å bytte Young med Di Maria. Young har ikke vært dårlig, men Di Maria tilføyer laget noe ingen annen spiller kan. Endret 8. april 2015 av ahpadt Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Synes ikke Clattenburg er så ille egentlig. En av de bedre dommerne etter min mening. Han har hatt et par store blundere ja, men generelt synes jeg han dømmer godt. Håper ikke han kommer i fokus i denne kampen. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Generelt sett så gjør han det bra, men føler litt at han når han først gjør en stor feil så gjør han gjerne flere iløpet av en kamp. United - City er en viktig kamp for begge lag, kanskje Clattenburg ikke er så god til å motstå presset? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Håper på en klassisk 5-5 Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. april 2015 Forfatter Del Skrevet 8. april 2015 (endret) Clattenburg har utvist to spillere denne sesongen, og begge har vært Unitedspillere... (Blackett i 5-3 kampen mot Leicester, og Shaw i 1-1 kampen mot West Ham). Men får håpe han gjør en god kamp på søndag, da det fort kan bli endel kort i den kampen. Endret 8. april 2015 av blured Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Manchester derbyet lever sitt eget liv. Usikker på hva jeg tror, men formen tatt i betraktning kunne vi ikke møtt City på et bedre tidspunkt. Clattenburg er ikke positivt, men forhåpentligvis henter han fram det beste og leverer en strålende kamp. En av de beste dommerne mener jeg, men har dårlige tanker om han etter noe urettferdig dømming mot oss i år. Lenke til kommentar
Oddsmesteren Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Clattenburg er hakket for arrogant til å fungere som toppdommer. Ikke bare United som føler Calttenburg har levert urettferdig dømming. Lenke til kommentar
George Cantona Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Har god følelsen inne før matchen. City med 4 strake borte tap dersom vi tar med matchen i Champions League. Håper United starter med samme lag som sist, eventuelt bytte inn Smalling. Young jobber bedre defensivt enne Di Maria så derfor går jeg for førstnevnte til litt ut i 2. omgang. Vinner vi denne har vi fått en "liten" luke ned til City og sikrer(?) kampen om topp 4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå