sondremann Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Reklameplakater på byggninger o.l er fryktelig utydelige i demoen. Er det slik hos dere andre også? Lenke til kommentar
sondremann Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 Fiksa det nå, satte på AA og Antistroph filtering i innstillinger, nå så spillet bedre ut ja... Lenke til kommentar
Billy_The_Kid Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 har ikke kommet så langt.. får ikke startet spillet.. noen som har noen forslag? det som skjer er at jeg forsøker å starte spillet. et vindu "blinker" på skjermen. det spretter opp, men lukker seg selv med en gang.. Har directx 9.0 b... forstår ikke helt hva som kan vere problemet.. kanskje jeg skal installere directx 9.0 pure... håper på svar Lenke til kommentar
sondremann Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 har ikke kommet så langt.. får ikke startet spillet..noen som har noen forslag? det som skjer er at jeg forsøker å starte spillet. et vindu "blinker" på skjermen. det spretter opp, men lukker seg selv med en gang.. Har directx 9.0 b... forstår ikke helt hva som kan vere problemet.. kanskje jeg skal installere directx 9.0 pure... håper på svar Skrivebord-> Kontrollpanel->Innstillinger for region og språk-> Sett innstillingene der til Engelsk- Australsk, så funker det som bare det . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå