Tor Inge Oldervik Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Blikkontakt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Hei, Tor Inge. To virkelig flotte, severdige ekornportretter, og jeg er overrasket og imponert over at du klarer å komme så nær innpå dem ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Utrolig bra portretter av Nøtteliten. Som Albert sier, imponerende nærhet til krabaten. Skarphet og farger sitter som et skudd. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Det ser ut som du er like kjapp på avtrekkeren som disse søte skapningene er. Et flott bilde dette hvor du har klart å komme veldig nær ekornet. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Veldig bra bilder begge to, men jeg liker dybdeskarpheten bedre i V2..Nydelig ! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Flotte bilde av ekorn Tor Inge M v h Leif Lenke til kommentar
Tor Inge Oldervik Skrevet 7. april 2015 Forfatter Del Skrevet 7. april 2015 Takk for alle hyggelige kommentarer. Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 To veldig gode portretter av en nysgjerrig skapning. Både det tekniske og blikkkontakten er utmerket. Jeg liker spesielt godt V1, men hadde ønsket å se litt mer luft under snuten slik at værhårene ikke blir kuttet like mye av bildekanten. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Så nydelige bilder! Likte best V2, syntes det ble litt for lite luft under snuten dens på V1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg