Testkise Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Får stadig en error idet jeg prøver å gå inn på ulike sider: "A Runtime Error has occured. Do you wish to Debug? Line: 38 (eller en annen linje) Error: Object expected Yes No" Utrolig irriterende. Men skjer ikke på alle websider. Hva kan problemet være? [ Denne Melding var redigert av: Testkise på 2002-02-22 13:46 ] Lenke til kommentar
thomasolsen Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 sikkert feil med sidene. Prøv denne linken og se om du får feil. http://boris.hiof.no/~tnu/Irk22100/pens-m-00.doc Lenke til kommentar
Testkise Skrevet 22. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2002 Det er tvilsomt at problemet gjelder feil med sidene. Jeg får erroren hver gang jeg refresher her på forumet, på vg.no, ba.no, bt.no - og en REKKE andre sider... Lenke til kommentar
Testkise Skrevet 22. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2002 Forresten får jeg av og til også erroren: "Invalid character" Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 MEST sannsynlig går du inn på Tools --> Internet Options --> Advanced og krysser av for 'Disable script debugging' Prøv det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå