Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mann, fake orgasme...

Anbefalte innlegg

Min samboer (dame) er veldig sexlysten. Ofte mer enn én gang i døgnet. Av og til både 2,3 og 4 ganger.

Det var veldig greit før, men etter som årene går hender det stadig at jeg heller vil se TV, være på nett osv. istedet for å ha sex.

Men hun insisterer likevel ofte, selv om jeg ikke er så veldig giret (jeg sier fra at jeg ikke orker for å si det sånn).

Hvis vi har hatt sex tidligere den dagen, eller mye de siste dagene, vet jeg at det kan ta laaang tid før det går for meg (eller ikke i det hele tatt), så jeg 'lurer' oftere og oftere dama ved å fake orgasme etter 10-15 minutt.

Dette er ikke noe jeg er spesielt stolt over, men det blir rett og slett for mye for meg.

Jeg lurer på om andre har det slik, evt. synspunkter på om det er veldig stygt gjort.

Anonymous poster hash: 0ccce...a0e
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kis si heller bare at "jeg klarer ikke komme"..... jeg har sagt det noen ganger og aldri fått noe annet enn forståelse... altså når man har sex 2-4 ganger, HVER DAG så er det ikke alltid at man klarer å prestere.... det blir fort ensformig.... kommer hun hver gang? hva med å kjøre på til hun kommer og så bare stoppe der.... du kommer når du føler for det og så lenge du kommer ofte nok burde det ikke være noe stress?

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Jeg er med deg på den! Og jeg har prøvd å bare 'avslutte med stil'  :hm: men hver gang skal hun snakke i en evighet om hvorfor jeg ikke hadde lyst på henne eller tente nok på henne. Hun tar det veldig personlig. Til og med dagen etterpå får jeg høre det, og det blir aldri bra før jeg omtrent 'beviser' at 'jeg ikke klarer å styre meg' og tar henne der og da.

Da først kommer smilet.

Jeg føler meg dum når jeg 'kommer' på lat, men enten må jeg nekte å ta henne (til sure miner) eller så må jeg fake av og til.

Heldigvis 'står den' når den skal, selv om jeg ikke har det minste lyst oppe i hodet. Jeg kvier meg til dét ikke funker lenger! Da blir det bråk...

Men ikke misforstå; som oftest har jeg også lyst, og vi har det bra sammen ellers!  :)

Lenke til kommentar

Det er nesten åpenbart at hun bruker sex til noe annet enn sex. Tror vi har et psykologisk case her.

Enig. Det der er ikke sunt i lengden, for noen av partene.

Jada, hun stiller aldri noe spørsmål om jeg elsker henne. Det vet hun jeg gjør!

Det er alltid bare snakk om jeg har seksuelt lyst på henne som kvinne, og hun føler seg uattraktiv hvis jeg bare legger meg ned ved siden av henne uten å komme. Da er det faktisk verre enn om jeg ikke elsker med henne i det hele tatt. For hun aksepterer mye lettere at jeg sier jeg er sliten, trøtt, eller vondt et eller annet sted.

Min kjære er en veldig skjønn og sexy dame, men jeg savner litt den gode følelsen av å vente på noe godt, og måtte jobbe litt for 'belønningen', for hun har lyst hele tiden, og jeg 'bare' annenhver dag ca.

Hun har av og til kommentert at 'det rant ikke noe ut etterpå', og jeg sier hver gang at 'så mye som vi gjør det, så blir det veldig liten mengde hver gang'...

Hun har aldri spurt om jeg virkelig kom, takk og pris  :)

Lenke til kommentar

Dette virker kanskje litt teit, men hvordan får gutter til å fake at de kommer? 

Hehe, det er veldig lett: Jeg bare lager akkurat de samme bevegelsene og lydene som 'the real thing'. Kunsten er å ikke overdrive  ;)

Eneste ulempen er at den er stiv mye lenger etterpå, så da ligger jeg som regel litt lenger inni henne og slapper av (bokstavelig talt) etterpå. Og det liker hun jo :)

Lenke til kommentar

Hun har av og til kommentert at 'det rant ikke noe ut etterpå', og jeg sier hver gang at 'så mye som vi gjør det, så blir det veldig liten mengde hver gang'...

Hva? Det er jo helt hinsides... Her er det nok dama di som er problemet, dessverre. Enten så må hun få hjelp til å få dette bekreftelsesbehovet under kontroll, eller så kommer du til å bli spist levende.

Lenke til kommentar

Høres ut som dere må ta en liten prat om dette.... altså, du har ofte lyst på henne og når du har lyst på henne så har du og henne deilig sex.... hun har litt høyere sexlyst enn deg så hun får lyst litt oftere... men du er jo ikke noe sjeldent gira heller virker det som så når dere begge to er godt innenfor normalen men er litt forskjellig justert burde det da gå an å være komfortabel med det? Du må bare si at på grunn av dette føler du et "press" som tar bort lysten i enkelte situasjoner, du vil ikke at det skal være et press, du vil at det skal være lyst og vilje til å stimulere henne.... altså, når du skal ha sex så skal det enten være fordi du har lyst, eller fordi du har lyst til å tilfredstille henne, ikke fordi hun føler du må ha lyst på henne hele tiden.... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...