Naresa Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Mjøspadler Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Et velkomponert bilde, med hensyn til lys, forgrunnen foran til venstre i bildet, og padleren i silhuett riktig plassert i billedflaten. Fortjent kommentar fra meg. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Flott lys og rett og slett behagelig bilde. Jeg ville faktisk vurdert å kutte hele forgrunnen, altså land.. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Hei, Mats. God komposisjon, fint utsnitt, spennende fargepalett og fint lys, - dette bildet er fabelaktig bra, etter min mening ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Et suverent bilde ! Flott komposisjon. Jeg vurderte også å kutte rett ovenfor isen, men var redd for at man da også måtte kutte i overkant, for å beholde komposisjonen... da hadde man mistet prikken over i'en i mine øyne, nemlig den lille skimten av blå himmel... Jeg gjorde derfor et forsøk, og fant ut at komposisjonen holder seg uten å kutte oppe. Begge utsnittene fungerer veldig bra !!! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Ett meget stemningsfullt og fint bilde. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Naresa Skrevet 8. april 2015 Forfatter Del Skrevet 8. april 2015 Takk for flotte kommentarer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg