Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er tydelig det er tid for reirbygging, et flott skudd dette. Fine farger, god skarphet og en rolig og fin bakgrunn.

Mvh Torbjørn

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Moro å se småfuglene bygge bo. De har det travelt, og er ikke mye i ro, så det er ikke så enkelt å få et helt skarpt bilde. Men jeg syntes dette fikk "duge" lell :D

Mvh. Lisbeth.

Lenke til kommentar

Kjempefint ! Meget artig å se en i arbeid for en gangs skyld, som regel er de jo avbildet i fritiden, eller når de inntar sine måltider :)

Mvh. Rolf

Tusen takk Rolf, for hyggelig tilbakemelding. Nei, nå er det ikke mange late fugler å se. De jobber og strir, og har nesten ikke tid til en matbit.

Mvh. Lisbeth.

Lenke til kommentar

Flott "fugleaction bilde" Ypperlig skarphet der det skal være skarpt. Virker som den poserer for deg, ser rett inn i linsa og sier "Se, hvor mye jeg klarte å få med meg " !!

Tusen takk Jon Arne, for hyggelig tilbakemelding. "Fugleaction" er det virkelig om dagen. Man må være kjapp i "avtrekkeren". Det blir ikke mange "godkjente" bilder man sitter igjen med. Men det er moro da :D

Mvh. Lisbeth,

Lenke til kommentar

Fint bilde av gråspurv og snart små spurver då :thumbup:  

M v h  Leif :)

Hei Leif :D

Ja, nå yrer det i luften, så snart blir det små,

nye, vakre skapninger å se.

Tusen takk for hyggelig kommentar Leif :D

Mvh. Lisbeth.

Ja Lisbeth, er en travel tid med bo bygging, som hos krykkjerne og gråspurven og snart kommer den andre etter ;-)

M v h Leif ;-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...