Lisbeth Grendal Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Byggær`n Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Travel tid, det skal være sikkert og visst. Stjernetreff av et foto. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 7. april 2015 Forfatter Del Skrevet 7. april 2015 Travel tid, det skal være sikkert og visst. Stjernetreff av et foto. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk Ragnar, for hyggelig tilbakemelding. Vennlig hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Fint bilde av gråspurv og snart små spurver då M v h Leif Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 7. april 2015 Forfatter Del Skrevet 7. april 2015 Fint bilde av gråspurv og snart små spurver då M v h Leif Hei Leif Ja, nå yrer det i luften, så snart blir det små, nye, vakre skapninger å se. Tusen takk for hyggelig kommentar Leif Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Lasse Lindgren Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Et flott bilde av en aktiv bygger , liker dette . Lenke til kommentar
okjo Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Flott, liker dette..sylskarpt der det skal være skarpt (hode/gress) fin positur og artig situasjon, flotte farger og ditto bakgrunn Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 7. april 2015 Forfatter Del Skrevet 7. april 2015 Et flott bilde av en aktiv bygger , liker dette . Hei Lasse, og takk for hyggelig tilbakemelding. Moro å følge disse små om dagen. Forundret over hvor mye de greier å få med seg av gress, mose og kvist, og hvordan de greier å "lette" med dette fra bakken Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 7. april 2015 Forfatter Del Skrevet 7. april 2015 Flott, liker dette..sylskarpt der det skal være skarpt (hode/gress) fin positur og artig situasjon, flotte farger og ditto bakgrunn Mvh Oddmund Tusen takk Oddmund, for hyggelig tilbakemelding. Moro at du likte bildet. Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Det er tydelig det er tid for reirbygging, et flott skudd dette. Fine farger, god skarphet og en rolig og fin bakgrunn. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Kjempefint ! Meget artig å se en i arbeid for en gangs skyld, som regel er de jo avbildet i fritiden, eller når de inntar sine måltider Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Flott "fugleaction bilde" Ypperlig skarphet der det skal være skarpt. Virker som den poserer for deg, ser rett inn i linsa og sier "Se, hvor mye jeg klarte å få med meg " !! Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 7. april 2015 Forfatter Del Skrevet 7. april 2015 Det er tydelig det er tid for reirbygging, et flott skudd dette. Fine farger, god skarphet og en rolig og fin bakgrunn. Mvh Torbjørn Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Moro å se småfuglene bygge bo. De har det travelt, og er ikke mye i ro, så det er ikke så enkelt å få et helt skarpt bilde. Men jeg syntes dette fikk "duge" lell Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 7. april 2015 Forfatter Del Skrevet 7. april 2015 Kjempefint ! Meget artig å se en i arbeid for en gangs skyld, som regel er de jo avbildet i fritiden, eller når de inntar sine måltider Mvh. Rolf Tusen takk Rolf, for hyggelig tilbakemelding. Nei, nå er det ikke mange late fugler å se. De jobber og strir, og har nesten ikke tid til en matbit. Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 7. april 2015 Forfatter Del Skrevet 7. april 2015 Flott "fugleaction bilde" Ypperlig skarphet der det skal være skarpt. Virker som den poserer for deg, ser rett inn i linsa og sier "Se, hvor mye jeg klarte å få med meg " !! Tusen takk Jon Arne, for hyggelig tilbakemelding. "Fugleaction" er det virkelig om dagen. Man må være kjapp i "avtrekkeren". Det blir ikke mange "godkjente" bilder man sitter igjen med. Men det er moro da Mvh. Lisbeth, Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Fint bilde av gråspurv og snart små spurver då M v h Leif Hei Leif Ja, nå yrer det i luften, så snart blir det små, nye, vakre skapninger å se. Tusen takk for hyggelig kommentar Leif Mvh. Lisbeth. Ja Lisbeth, er en travel tid med bo bygging, som hos krykkjerne og gråspurven og snart kommer den andre etter ;-) M v h Leif ;-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 For seint ute så jeg bare henger meg på rosen. Roar Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 8. april 2015 Forfatter Del Skrevet 8. april 2015 For seint ute så jeg bare henger meg på rosen. Roar Heisan:D Aldri for seint Roar, aldri for seint. Takk for hyggelig tilbakemelding Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg