xXMeep1337Xx Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Hei!Mitt g35 headset har nå blitt ødelagt og jeg ser etter en oppgradering. Jeg står mellom to headsett. Enten QPAD QH-90 eller Sennheiser G4me Zero. Prisen på disse er svært forskjellig, så jeg lurer på om det er verdt å spare til Sennheiser eller om jeg like så godt kan kjøpe QH-90, eller noen andre om noen har tips. Til vanlig spiller jeg kun spill som League of Legends og CS:GO, og bruker mikrofonen hele tiden. Hvilket burde jeg velge, eller finnes det andre headset som jeg burde vurdere å kjøpe? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 (endret) Hei! Mitt g35 headset har nå blitt ødelagt og jeg ser etter en oppgradering. Jeg står mellom to headsett. Enten QPAD QH-90 eller Sennheiser G4me Zero. Prisen på disse er svært forskjellig, så jeg lurer på om det er verdt å spare til Sennheiser eller om jeg like så godt kan kjøpe QH-90, eller noen andre om noen har tips. Til vanlig spiller jeg kun spill som League of Legends og CS:GO, og bruker mikrofonen hele tiden. Hvilket burde jeg velge, eller finnes det andre headset som jeg burde vurdere å kjøpe? Jeg kjøpte meg nylig dette https://www.komplett.no/sennheiser-pc-363-d-g4me/794254 Jeg har vært igjennom alt for mange headset men har aldri hatt bedre. Det ser litt puslete ut men lyden er fantastisk. Du får det på teknikkmagasinet til 1899. Og jeg regner med at de andre sennheiser headsetene er i samme kvalitet på lyd så jeg anbefaler og kjøpe et godt headset litt opp i pris, ta vare på det, heng det fra deg osv så har du et godt headset i mange år Endret 15. april 2015 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Hei! Mitt g35 headset har nå blitt ødelagt og jeg ser etter en oppgradering. Jeg står mellom to headsett. Enten QPAD QH-90 eller Sennheiser G4me Zero. Prisen på disse er svært forskjellig, så jeg lurer på om det er verdt å spare til Sennheiser eller om jeg like så godt kan kjøpe QH-90, eller noen andre om noen har tips. Til vanlig spiller jeg kun spill som League of Legends og CS:GO, og bruker mikrofonen hele tiden. Hvilket burde jeg velge, eller finnes det andre headset som jeg burde vurdere å kjøpe? Beyerdynamic dt770 med ekstern mic bør du velge. Personlig synes jeg lydkvaliteten i den knuser de du nevnte her. Dt770 er billigere enn game Zero og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå