Gå til innhold

Gule loddrette striper på 10 cm.......

above

Anbefalte innlegg

Når jeg skulle starte maskinen så kom det store gule loddrette striper på ca 10 cm på skjermen.... Jeg hadde nettopp innstalert skjermkort driveren... Skjermen er et par år... 17 tommer. Hva er det som er gale???? Er det noe i innstillingene jeg må ordne på???

Tusen takk for all hjelp ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg skulle starte maskinen så kom det store gule loddrette striper på ca 10 cm på skjermen....

Hadde du nett sett på kultur film så må du ordne til dansk tekst så forsvinner sladden :love:

Nei fra spøk til paradis. Gå inn i kontrollpanelet og avinnstaler den driveren. Du har sikkert ikkje rett driver eller det er noko gale med den driveren du har fått. Kunna hjelpt deg litt meir dersom du skriv vilket os du kjører og vilket skjerm kort du har.

Lenke til kommentar
Når jeg skulle starte maskinen så kom det store gule loddrette striper på ca 10 cm på skjermen....

Hadde du nett sett på kultur film så må du ordne til dansk tekst så forsvinner sladden :love:

Nei fra spøk til paradis. Gå inn i kontrollpanelet og avinnstaler den driveren. Du har sikkert ikkje rett driver eller det er noko gale med den driveren du har fått. Kunna hjelpt deg litt meir dersom du skriv vilket os du kjører og vilket skjerm kort du har.

Det er den rette driveren fordi den fulgte med skjermkortet... Jeg har Windows Xp professional...

Lenke til kommentar
ok. hadde du nettopp skifta skjermkort?

P.S tror ingen vil svare dersom du ikkje kjem med fleire opplysninger.

:wow: Hvilke opplysninger er det jeg skal komme med da???? Jeg har jo nettopp kjøpt meg ny pc og da må jeg jo for søren meg innstalere driveren.... Lurer bare på hva jeg skal gjøre i innstillingene for at skjermbildet skal vises normalt..... :p: ??????

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...