Arodem Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Square Enix virker fornøyde.Tomb Raider fikk skyld for utgiverens underskudd – nå er det seriens bestselger Lenke til kommentar
Populært innlegg RadJostein Skrevet 7. april 2015 Populært innlegg Del Skrevet 7. april 2015 Brannfakkel her: Tomb Raider 2013 var bedre enn Uncharted-spillene 10 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Langt bedre våpenmodell og gunplay, og ja jeg mener faktisk spillet er på høyde med Uncharted altså. Ser frem til oppfølgeren helt klart Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Synest og Tomb Raider 2013 er bedre enn uncharted spillene. Eneste det første Uncharted jeg likte godt. 1 Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Syntes det er på høyde med Uncharted 2, men bedre enn 3 og 1'ern. 1 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Syntes det er på høyde med Uncharted 2, men bedre enn 3 og 1'ern. Ja det er vel egentlig der jeg er også. Lenke til kommentar
Lefthand Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 TR er kanskje på høyde med U3 som det klart svakeste i Uncharted serien, men ikke i nærheten av de to første spillene som henholdsvis kom seks og fire år før Tomb Raider! Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Selv ble jeg skuffet over Tomb Raider, kjøpte det på påskesalget til en 100 lapp. Hadde hørt mye bra på forum om at det var f.eks bedre en Uncharted, men det viste seg å være langt fra sannheten. Hele tiden mens jeg spiller det føles det som en dårligere utgave av The last of us. Lenke til kommentar
Mehm Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Selv ble jeg skuffet over Tomb Raider, kjøpte det på påskesalget til en 100 lapp. Hadde hørt mye bra på forum om at det var f.eks bedre en Uncharted, men det viste seg å være langt fra sannheten. Hele tiden mens jeg spiller det føles det som en dårligere utgave av The last of us. Så spørs det igjen hva som er definisjonen på sannheten da den blir i sammenhenger som det her basert på subjektive meninger;) Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Stemmer det. Men uansett, det var et knallspill! Veldig underholdende, synes barre ikke det var bedre en Uncharted. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 TR er kanskje på høyde med U3 som det klart svakeste i Uncharted serien, men ikke i nærheten av de to første spillene som henholdsvis kom seks og fire år før Tomb Raider! Synes Uncharted 1 er det svakeste. Uncharted 2 er nokk uten tvil det beste, men synes likevel at Uncharted 3 er nesten like bra. Blir feil å bruke terningkast på de spillene fordi da de begge 2 er terningkast 6. Vil si Uncharted 2 er rundt 9.6 i score, men Uncharted 3 er likevel 9.2. Tomb Raider vil jeg nokk lett si er på samme kaliber som Uncharted 2 og 3, men det er likevel noe forsjeller. Uncharted er mye mer rett fram utenom gåtene, mens i Tomb Raider kan du vandre fritt og finne hele tombs som hemmeligheter. Storkoste meg når jeg spilte Tomb Raider og gleder meg til oppfølgeren. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Det ble jo gitt ut til alle pluss medlemmer på ps3. Ellers hadde jeg kanskje kjøpt det. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Jeg kjøpte det på ps4en fordi om 3en har det, har ikke startet den siden jeg fikk ps4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå