Cls88 Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Fjæresteinene Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Nøye utvalgt utsnitt. Pent å se på. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Dette ble pent, rett og slett:-) Fint komponert og jeg likte den massive store steinen mot de mindre. Fint lys, former og fargetone. Bra plassert skarphet, der steinene i bakgrunnen blir mer uklar. Flott utsnitt og severdig. Veldig bra! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Liker bildet mer og mer jo mer jeg ser på det. Flotte linjer og former. Godt komponert. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Hei, Cls88. Fin komposisjon, og det glattskurte fjellet og rullesteinene som havet, vær og vind har formet gjennom titusener av år, er et flott syn ! Et "likandes" bilde M v h Albert. Lenke til kommentar
Cls88 Skrevet 7. april 2015 Forfatter Del Skrevet 7. april 2015 Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger:) her holder det på og bli fjæra så det er bølger som nettopp har slått opp på den store steinen og skaper skinnet i den:) det er fascinerende og se hva havet kan gjøre med steiner:) og hvilken krefter det er i havet:) Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Dette likte jeg godt. Linjene i den store steinen mot de avrundete småsteinene... Flott komp ! Lenke til kommentar
Cls88 Skrevet 8. april 2015 Forfatter Del Skrevet 8. april 2015 Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg