Kennethsk Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Jeg leter etter en bok som tar for seg motstanden i Narvik i 1940. Boka heter "Med 1. Bataljon/Nord-Trøndelag infanteriregiment nr 13 til Narvik og Bjørnfjell 1940". http://www.nb.no/nbsok/nb/f740ff71ec7bb95fc396c8c25d7d4d45 Kan noen hjelpe meg med å finne en side jeg kan bestille denne på? Takker på forhånd for hjelp Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 ISBN er en sikker søkemetode, og den gir ingen treff på salg, så du må nok evt kontakte bruktbutikker? Ingenting på finn/qxl. Kanskje poste en forespørsel på et krigshistorie-forum? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 (endret) Flause ... ? Sorry .... Endret 8. april 2015 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Den linken har vel TS allerede postet selv? Han ønsker åpenbart å kjøpe boken fysisk.. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 (endret) Hørt med Krigsveteranlaget/IR 13's distrikt om de vet noe siden det er de som har skrevet og utgitt boken? edit: hmm rart. De var vanskelig å finne ut noe om. Endret 9. april 2015 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Kennethsk Skrevet 9. april 2015 Forfatter Del Skrevet 9. april 2015 Takke for alle svar til nå. Ja, jeg skulle helst hatt boka fysisk. Har søkt ganske masse på nettet uten å finne noe utsalgssted, håpte derfor at noen her inne klarte det bedre enn meg Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 (endret) Kan bare vært en bok i veldig begrenset opplag eksempel bare medlemmer av den foreningen. Da er de vanskelig å få tak i da det var kanskje bare 30-40 av dem til å begynne med. Men det er ikke umulig å ordne det. Vet om en som gikk til forfatteren av en krigsbok og som tilfeldigvis hadde 3-4 liggende som han kunne kjøpe. Tror det bare ble laget 100 stk av den boka. Endret 9. april 2015 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå