Jaeggen Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Lensebåter Fetsund Lenser, Fetsund Se bildet Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Meget god komp. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Hei, Jaeggen. Et spennende, stemningsfullt bilde med god komposisjon, avdempet fargepalett og flott lys ! Et bilde med stor tiltrekningskraft, slik jeg ser det M v h Albert. Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 7. april 2015 Forfatter Del Skrevet 7. april 2015 Meget god komp. Vennlig hilsen Ragnar Hei Ragnar, Takk for det - Jon Arne Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 7. april 2015 Forfatter Del Skrevet 7. april 2015 Hei, Jaeggen. Et spennende, stemningsfullt bilde med god komposisjon, avdempet fargepalett og flott lys ! Et bilde med stor tiltrekningskraft, slik jeg ser det M v h Albert. Hei Albert, Takk for kommentaren. Som du vet er jeg ikke bestandig på jakt etter det korrekte fototeknisk, men jakter ofte på bilder som gir en eller annen stemning. -Jon Arne Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Fetsund lenser har mange gode motiver. Dette er et av de. mvh aagesp Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 8. april 2015 Forfatter Del Skrevet 8. april 2015 Fetsund lenser har mange gode motiver. Dette er et av de. mvh aagesp Takk for kommentar. Ja, det er mange flotte motiver der, det gjelder bare å få festet de på minnekortet :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg