Fotoskrulla Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Rustikk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Ja, du har jo funnet et riktig prakteksemplar av rusten lås, ser jeg. Kult! (V1 best). 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. april 2015 Forfatter Del Skrevet 7. april 2015 Ja, du har jo funnet et riktig prakteksemplar av rusten lås, ser jeg. Kult! (V1 best). Jau, dinna va flott den! Relativt enkelt å bryte seg inn da bare...hvis en ikke gidder å hekte av låsen , så kan en vel i praksis bare røske av beslaget.. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Ser ut til at eieren har gitt opp idet låsen er oppe. Godt observert. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. april 2015 Forfatter Del Skrevet 7. april 2015 Ser ut til at eieren har gitt opp idet låsen er oppe. Godt observert. Vennlig hilsen Ragnar Ja denne var nok gitt opp for ei stund siden. Det lå en liten plastbåt i naustet, men vi brukte bare naustveggen til ryggstø ei lita stund i sola i går. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Flott detaljfoto med skarpheten fint plassert. Synes fargeversjonen yter motivet best rettferdighet. Ser den er åpen..... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. april 2015 Forfatter Del Skrevet 7. april 2015 Flott detaljfoto med skarpheten fint plassert. Synes fargeversjonen yter motivet best rettferdighet. Ser den er åpen..... Takk for hyggelig kommentar! Jeg syntes sjøl at fargeversjonen var best, men la ut en s/hv versjon til deg og Henning Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Hei, Helene. Rustikk og rusten hengelås og låsbeslag, men slik "patina" har en viss sjarm, og bildet ditt er så avgjort severdig ! (Jeg "går for" fargeversjonen). M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Flott bilde av en hengelås som ser ut til å ha gjort sitt for lenge siden. Adskillig mer rustikk enn min versjon. Likte v1 best da den ga mer dybde til motivet. Mvh Allec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. april 2015 Forfatter Del Skrevet 7. april 2015 Hei, Helene. Rustikk og rusten hengelås og låsbeslag, men slik "patina" har en viss sjarm, og bildet ditt er så avgjort severdig ! (Jeg "går for" fargeversjonen). M v h Albert. Tusen takk for hyggelig svar i dag også! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. april 2015 Forfatter Del Skrevet 7. april 2015 Flott bilde av en hengelås som ser ut til å ha gjort sitt for lenge siden. Adskillig mer rustikk enn min versjon. Likte v1 best da den ga mer dybde til motivet. Mvh Allec Hei Alec! Ja denne er det nok ikke så mye håp for, i hvertfall ikke selve beslaget. Men sånn for ei fotoskrulle så var det jo midt i blinken! Jeg blr litt øsen og glad inni meg når jeg finner sånne fine motiver! Er enig i at V1 er best, la ut svarthvitt versjonen til Henning og Pentaxen i grunnen. Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Ja,dette er rustikk. Flotte fargetoner. Ser vel ut til at døra har sett bedre dager også :-) 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. april 2015 Forfatter Del Skrevet 7. april 2015 Ja,dette er rustikk. Flotte fargetoner. Ser vel ut til at døra har sett bedre dager også :-) Ja det skal være snickers og twist! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg