akelbo Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Lar du spillet stå i 12 timer blir bossene betraktelig svakere.Bloodborne-feil gjør spillet lettere Lenke til kommentar
Avean Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Spørs om dette blir fikset. Dark Souls 2 hadde en bug med kraftigste itemet i spillet som gjør at man aldri mister souls når man dør eller humanity. Det er fremdeles ikke fikset og vært slik siden lansering ... Lenke til kommentar
Simen M Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Aha, nå vet jeg hva karene på det forumet der mente med at jeg skulle "git gud". Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 (endret) Spørs om dette blir fikset. Dark Souls 2 hadde en bug med kraftigste itemet i spillet som gjør at man aldri mister souls når man dør eller humanity. Det er fremdeles ikke fikset og vært slik siden lansering ... Her forstår jeg ikke hva du skriver, lurer veldig på hva du mener så kan du utbrodere problemet du sikter til litt mer?. Hvilket Item?, kraftigst på hvilken måte?. Du kan jo evnt skjule det om det er Spoiler ... Endret 7. april 2015 av simalarion Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Spørs om dette blir fikset. Dark Souls 2 hadde en bug med kraftigste itemet i spillet som gjør at man aldri mister souls når man dør eller humanity. Det er fremdeles ikke fikset og vært slik siden lansering ... Her forstår jeg ikke hva du skriver, lurer veldig på hva du mener så kan du utbrodere problemet du sikter til litt mer?. Hvilket Item?, kraftigst på hvilken måte?. Du kan jo evnt skjule det om det er Spoiler ... Har på følelsen at han refererer til Ring of Life/Soul Protection (Dark Souls 2) og (Rare) Ring of Sacrifice (Dark Souls). I Dark Souls 2, om man equipper en av de og dør, så mister man ingenting og man er fortsatt human, men ringen blir øderlagt. Dette fikser man ved å reparere ringen for 3000 souls (som er ingenting!). I Dark Souls, så gjelder det samme. Man mister ingen souls eller humanity, men ringen blir øderlagt. Og det er ingen måte å reparere ringen på. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 (endret) Det er da ingen bug. Tviler også på at det artikkelen handler om er en feil, det er nok heller en funksjon som er lagt inn for å gjøre spillet mindre frustrerende. Endret 7. april 2015 av Isbilen Lenke til kommentar
Finduxs Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Å sette spillet i hvilemodus, ødelegger også for jolly cooperation. (( http://blog.us.playstation.com/2015/04/03/bloodborne-how-to-make-the-most-of-multiplayer/)) Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Det er da ingen bug. Tviler også på at det artikkelen handler om er en feil, det er nok heller en funksjon som er lagt inn for å gjøre spillet mindre frustrerende. er bug når det skjer i restmode mener nå jeg. Jeg benytter restmode flittig og jeg har ingen ønsker om at bossene skal bli enklere, utfordringen er jo noe av det som gjør spillet så sinnsykt bra Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Har man spilt i 12 timer kontinuerlig, så trenger vel vanskelighetsgraden å senkes noen hakk. Er neppe snakk om en feil. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Det er resultatet av en (naturligvis utilsiktet) minnelekkasje, så det patches nok ved neste korsvei. Lenke til kommentar
tindfoting Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Spørs om dette blir fikset. Dark Souls 2 hadde en bug med kraftigste itemet i spillet som gjør at man aldri mister souls når man dør eller humanity. Det er fremdeles ikke fikset og vært slik siden lansering ... Her forstår jeg ikke hva du skriver, lurer veldig på hva du mener så kan du utbrodere problemet du sikter til litt mer?. Hvilket Item?, kraftigst på hvilken måte?. Du kan jo evnt skjule det om det er Spoiler ... Har på følelsen at han refererer til Ring of Life/Soul Protection (Dark Souls 2) og (Rare) Ring of Sacrifice (Dark Souls). I Dark Souls 2, om man equipper en av de og dør, så mister man ingenting og man er fortsatt human, men ringen blir øderlagt. Dette fikser man ved å reparere ringen for 3000 souls (som er ingenting!). I Dark Souls, så gjelder det samme. Man mister ingen souls eller humanity, men ringen blir øderlagt. Og det er ingen måte å reparere ringen på. Ingen glitch. Sjekk videoen til Marcus/EpicNameBro om dette. Står klart og tydelig hvordan ringen kan brukes, så det er ingen glitch...... Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Ingen glitch. Sjekk videoen til Marcus/EpicNameBro om dette. Står klart og tydelig hvordan ringen kan brukes, så det er ingen glitch...... Tro han bare var sarkastisk på at de ringene jeg refererte til er veldig broken i DS2, og jeg bare sa hvilket ringer han mente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå