anfar Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Hei, jeg har en Samsung Note 3 som i det siste har begynt å spørre, HELE TIDEN, om jeg vil fullføre handlingen med den eller den appen. Dette gjelder så å si alle appene. Jeg velger den appen jeg vil bruker til de diverse formålene og trykker på at den skal brukes alltid. Men neste gang jeg åpner en ny link eller et nytt dokument spør den hel.... telefonen om hvilken app jeg vil bruke igjen! Noen andre som har vært bort lignende? Eller har en løsning. Jeg prøvde å google litt men ble ikke noe klokere. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 I was having the same problem, it went away after I cleared the cache and cleared the data under application manager. I was looking for a solution and I got here.. anyway.. If u still need to solve this on the new android OS here's the way.. Go to settings> application manager> all> find the app that is set as default.. mine was "internet" for example.. choose it then scroll down n choose "clear defaults" I attached some screen-shots for help! Hope that's useful Kilde: http://forums.androidcentral.com/samsung-galaxy-s3/240202-keep-getting-complete-action-using.html Se om noe av dette fungerer. Får masse diverse tråder og emner når jeg søker på "note 3 complete action using" via google, prøv å se om du finner noe, jeg er litt for trøtt til å lese igjenom så mange tråder for deg nå. Håper det løser seg:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå