rikkecf Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 (endret) Hei jeg skal analysere Spis din syvende sans av karpe diem og sitter litt fast. Jeg skjønner ikke helt meningen med det første verset :Viste du at om livet mitt var en timeplan Hadde du vært den der gymtimen vi hadde da vi var barnVisste du at bankkontoen min er kontoen dinE'kke det fint? E'kke det snilt?Nok en ting å dunke inn pinkoden tilJeg veltet verden for deg, du veltet glasset på megSom gav meg en flekk på skjorta mi som fikk frem rasshølet I megDu sier jeg er overfladisk, begge fråder rabiesAt du er en del av planen min bør gjøre deg overglad, bitchIkke be meg få noe struktur I en bransje full av kukhuerJeg er på et sted mellom pupper og foreldra mines kulturJeg og Magdi gjør det som ingen har gjort førKors på halsen, kniv I hjertet helt til mor og far er død Er det noen som forsår dette verset? Hadde blitt kjempe gald om noen hadde hjulpet meg Endret 6. april 2015 av rikkecf Lenke til kommentar
Drømmeren Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Setningene er delvis forklart på denne nettisiden, om du trykker på dem: http://genius.com/3206067Det virker som om Chirag gjør alt han kan for å være med ei jente. Ting drar i forskjellige retninger, og selv om han ofrer en del, går ikke ting helt etter planen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå