feddi Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Jeg har pdd corsair hx620w som jeg kjøpte i 2008-9. Den er fortsatt i tipp topp stand, men nå har jeg oppgradert delene i pcen og er usikker på om den vil klare jobben i årene fremmover. Mine komponenter: - i5 4690k - GA Z97x gaming 3 - 8gb ddr3 ram - msi gtx 960 Bør jeg oppgradere, eller er den fortsatt god nok? Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Den holder i massevis Lenke til kommentar
feddi Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Takk for raskt svar! ^^ Tenker du på antall watt da? Eller vet du at den er kompatibel med nyere hovedkort og skjermkort? Vil den gi riktig mengde volt til hovedkort og cpu feks? Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 (endret) Tja, det vet man ikke Den er dog av god kvalitet og hvis det er nok watt så går det nok fint PSU er tross alt en av delene ved PCen som holder lengst. Endret 6. april 2015 av Winnetou2012 1 Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 (endret) Ja den er kompatibel med det utstyret du har kjøpt 620W holder i massevis for ditt oppset Kan hende at noen av strømsparingsfunskjonene til haswell ikke vil fungere så bra med den strømforsyningen da, men de skal være mulig å slå av i bios Kan lese litt her hvis du vil http://hardforum.com/showthread.php?t=1804435 Endret 6. april 2015 av Bjonness406 1 Lenke til kommentar
feddi Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Tusen takk for hjelpen! Siste spørsmål. Jeg har ikke en 6pin strøm kabel som skal gå til skjermkortet. Sikkert rotet den vekk eller noe... Men går det da greit å bruke en slik en og bare skjære av de to ytterste "hullene" slik at det blir en 6-pin? Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 (endret) Ville heller går for en molex til 6 pin istedenfor å kutte vekk, men det beste er om du sender en mail til Corsair og spør om de kan sende en pci 6 pin kabel til deg http://www.kenable.co.uk/images/150_3308.jpg Edit: er ikke de pci-e kablene til strømforsyningen 6+2 pin? Endret 6. april 2015 av Bjonness406 Lenke til kommentar
feddi Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 (endret) Etter 6 år med flytting rundt omkring, har jeg klart å rote vekk forskjelige kabler. Så jeg har ikke noen Pci kabler igjen bortsett fra de som er i bruk i kabinettet... Da har jeg fått sendt avgårde en mail? håper de er hjelpsomme. Takk for hjelpen! Endret 6. april 2015 av feddi Lenke til kommentar
feddi Skrevet 8. april 2015 Forfatter Del Skrevet 8. april 2015 Ville heller går for en molex til 6 pin istedenfor å kutte vekk, men det beste er om du sender en mail til Corsair og spør om de kan sende en pci 6 pin kabel til deg http://www.kenable.co.uk/images/150_3308.jpg Edit: er ikke de pci-e kablene til strømforsyningen 6+2 pin? Da sender corsair nødvendig kabel i posten! Må si det var rask og god service:) Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Bra å høre det ordnet seg Du før kose deg med oppgraderingen da 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå