Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Undergang... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Du har beveget deg inn i mørket du også nå? bildet ble kult, men jeg tror jeg ville sentrert lampa, kanskje til og med kuttet i toppen, kuttet midt mellom lysrøra.? Bare litt strøtanker.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Du har beveget deg inn i mørket du også nå? bildet ble kult, men jeg tror jeg ville sentrert lampa, kanskje til og med kuttet i toppen, kuttet midt mellom lysrøra.? Bare litt strøtanker.. Hei Helene ! takker for hyggelig og positiv kommentar. Har forsøkt å lage en versjon slik du mente. Sentrerte lampen og kuttet mellom lampen og lysskinnet i taket. Går ut fra at det var det du mente. Mvh Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Hei, Alec. Der var det mørkt, ja, og jeg håper ingen behøver å gå alene gjennom en så dårlig opplyst undergang på kvelds- og natt-tid ! Av de tre versjonene, foretrekker jeg nok V1 ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Hei, Alec. Der var det mørkt, ja, og jeg håper ingen behøver å gå alene gjennom en så dårlig opplyst undergang på kvelds- og natt-tid ! Av de tre versjonene, foretrekker jeg nok V1 ! M v h Albert. Hei Albert ! Takker for hyggelig og positiv kommentar. Denne var heldigvis avbildet på dagtid , men var mørk nok allikevel. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg