meastp Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hei! Jeg installerte nettopp den eldste versjonen av Command and Conquer og minnes da jeg spilte multiplayer på 28.8 modem. Jeg har foreløbig ikke funnet noe sted hvor man kan spille C&C online - Westwood Chat funker vel ikke? Er det noen som vet hvordan jeg kan spille dette fantastiske spillet online? mvh, Mats Taraldsvik Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hent ned siste patcher og prøv med www.gamespy.com Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 ja Command and Conquer: Tiberium Dawn funker å spille online Lenke til kommentar
Togo Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hehe. Heter det virkelig Tiberian Dawn? Da kommer vel tiberian sunset snart også da? Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 er vell helst tiberium sun vi snakker om Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Tiberium Dawn Tiberium Sun Tiberian Sunset (?) Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Håper det kommer en C&C 3 noen gang! Det første spillet heter Tiberium Dawn.. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Det er da ikke den første versjonen i Command & Conquer serien. Det spillet het bare Command & Conquer. Tiberian Sun kom mellom Red Alert 1 og Red Alert 2. Tiberian Sun kom i 1999, står det på pakken her. Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Ja, og det siste C&C heter Generals og nå aller sist Generals: Zero Hour. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Det er da ikke den første versjonen i Command & Conquer serien. Det spillet het bare Command & Conquer. Tiberian Sun kom mellom Red Alert 1 og Red Alert 2. Tiberian Sun kom i 1999, står det på pakken her. Det snakkes om Tiberian Dawn, ikke Sun. "Tiberian Dawn", også kjent som "Command & Conquer", var det første spillet i serien. Har aldri tenkt på sammenhengen med "Dawn" og "Sun"...kanskje det kommer en "Sunset" i fremtiden? Lenke til kommentar
meastp Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 Det er da ikke den første versjonen i Command & Conquer serien. Det spillet het bare Command & Conquer. Tiberian Sun kom mellom Red Alert 1 og Red Alert 2. Tiberian Sun kom i 1999, står det på pakken her. Det snakkes om Tiberian Dawn, ikke Sun. "Tiberian Dawn", også kjent som "Command & Conquer", var det første spillet i serien. Har aldri tenkt på sammenhengen med "Dawn" og "Sun"...kanskje det kommer en "Sunset" i fremtiden? Det er 100% riktig. Her snakkes det om C&C: Tiberium Dawn, og ikke Tiberian Sun. Uansett, nå når alt er på det rene: er det mulig å spille dette på internett lenger? Har også funnet en OpenSource versjon av dette spillet, nemlig FreeCnC. Denne har definitivt langt igjen... Imens lurer jeg altså på dette med online spilling på Orginale C&C. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 det blir isåfall Tiberium Twilight det heter... Lenke til kommentar
meastp Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 Hent ned siste patcher og prøv med www.gamespy.com Er nok eldre enn det, gitt. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 c&c husker jeg, det er kjempegøy! pengebilene som triller rundt og samler inn grønne busker er gøye å bruke imot fotsoldatene også Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Jeg spiller for tiden C&C Generals: Zero Hour. Er hektet Onlinespillingen er det beste man kan ønske seg om man liker denne sjangeren. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Jeg spiller for tiden C&C Generals: Zero Hour. Er hektet Onlinespillingen er det beste man kan ønske seg om man liker denne sjangeren. Synes nå originalen er best, jeg... Men la oss holde oss til topic. Lenke til kommentar
insider Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Jeg spiller for tiden C&C Generals: Zero Hour. Er hektet Onlinespillingen er det beste man kan ønske seg om man liker denne sjangeren. zero hour er morro og ikke mist bra ! har ikke testet det over nettet bare på lan mrro var det Lenke til kommentar
meastp Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 (endret) Jeg spiller for tiden C&C Generals: Zero Hour. Er hektet Onlinespillingen er det beste man kan ønske seg om man liker denne sjangeren. zero hour er morro og ikke mist bra ! har ikke testet det over nettet bare på lan mrro var det Men var det det dette temaet var om? Nei La oss heller holde oss til temaet, jeg skulle så inderlig ønske at noen med litt peiling kunne svare meg... Endret 6. november 2003 av meastp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 det blir isåfall Tiberium Twilight det heter... for å ta dette helt fra begynnelsen siden noen enda diskuterer navnet. det første spillet het faktisk kun command and conquer men har senere blitt døpt tiberian dawn. tiberian sun ble neste del av tiberium sagaen. tiberian twilight er spillet hver eneste c&c fan ønsker seg. personlig har jeg alltid foretrukket tiberium sagaen, har liksom vært noe mer spesielt med den delen av c&c serien. angående westwood chat osv, westwood studios ble lagt ned av EA for en stund siden, i mine øyne er det at de i det hele tatt gjorde det idiotisk nok. men måten det er blitt håndtert på i etterkant er helt utrolig patetisk. hoved forumene til de tidligere spillene som westwood stod bak og hadde på sin side har ikke blitt flyttet til noe electronic arts side, nope, det er frivillige fan sites som har tatt på seg ansvaret for å holde forumene oppe, så hvis du har tenkt til å besøke forumet til red alert 2 så må du nok besøke en fan side som har tatt over hovedforumet. menmen, de fikk det de var ute etter, c&c navnet, den eneste strategi serien som faktisk kunne konkurrere med warcraft serien. and now its fucked, dont we just love ea. noen hater microsoft, jeg hater electronic arts jeg blir overrasket om du får westwood chat til å fungere skikkelig. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Har også funnet en OpenSource versjon av dette spillet, nemlig FreeCnC. Denne har definitivt langt igjen... Oj, virker som et veldig interessant prosjekt! Takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå