Gå til innhold

Tilbake til naturen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Rolf.

Et godt komponert bilde med meget god skarphet / eksponering og en fantastisk fargepalett ! :)

Det ligger faktisk videoer ute på nettet fra Ivansson Bilskrot i Båstnäs, som etter hva jeg forstår, ligger utenfor Årjäng.

Stedet har blitt et møtested for kunstnere, fotografer og bilinteresserte fra nær sagt hele verden.

Nytt reisemål er plottet inn :)

 

M v h Albert.

Lenke til kommentar

Hei, Rolf.

Et godt komponert bilde med meget god skarphet / eksponering og en fantastisk fargepalett ! :)

Det ligger faktisk videoer ute på nettet fra Ivansson Bilskrot i Båstnäs, som etter hva jeg forstår, ligger utenfor Årjäng.

Stedet har blitt et møtested for kunstnere, fotografer og bilinteresserte fra nær sagt hele verden.

Nytt reisemål er plottet inn :)

 

M v h Albert.

 

Hei Albert...og takk for hyggelig kommentar !

Hvis du har tenkt å ta deg en tur, så kan jeg opplyse at veien fra Tøckfors og til Bilskroten var langt bedre enn jeg fryktet.

Jeg leste ett sted at det var ca 25 km svingete grusvei, og dette stemte ikke.

Det var totalt ca 19 km, og det var bare de siste 11, som var grusvei. men av bra standard.

 

Mvh. Rolf

Lenke til kommentar

Dessverre var et par hundre større kjøretøyer som busser og lastebiler allerede fjernet før jeg kom dit første gang.

Jeg hare vært der to ganger. Første gang gikk jeg mest på bilene som helhet mens jeg andre gangen gikk tettere på og laget utsnitt som ble abstrakte bilder.

Begge deler ligger ut på min Portfolio

http://WWW.pbase.com/kneppenfor de som er interessert i å få ideer.

Hva dette bildet gjelder så er det en grei dokumentasjon. men jeg ser jo at den bildøra kunne bli flere fantastiske abstrakter hvis man vrir kamera litt og ikke bare går rett på slik motivet framstår.

Lys, skarphet, farger og detaljer er det ingenting å si på her.

 

Roar

Lenke til kommentar

Dessverre var et par hundre større kjøretøyer som busser og lastebiler allerede fjernet før jeg kom dit første gang.

Jeg hare vært der to ganger. Første gang gikk jeg mest på bilene som helhet mens jeg andre gangen gikk tettere på og laget utsnitt som ble abstrakte bilder.

Begge deler ligger ut på min Portfolio

http://WWW.pbase.com/kneppenfor de som er interessert i å få ideer.

Hva dette bildet gjelder så er det en grei dokumentasjon. men jeg ser jo at den bildøra kunne bli flere fantastiske abstrakter hvis man vrir kamera litt og ikke bare går rett på slik motivet framstår.

Lys, skarphet, farger og detaljer er det ingenting å si på her.

 

Roar

 

Hei Roar....og mange takk for hyggelig kommentar !

Jeg har vært inne på siden din og kikket, og jeg kjente igjen mange av detaljene fra Bilskroten.

Det er helt fantastisk hva du har fått ut av det. Nå har nok desverre ikke jeg dine meget kunsneriske evner, men jeg har også tatt mange bilder av detaljer der, som jeg skal prøve å få noe ut av etter hvert.

Det er heller ikke så lett å få tatt alle de bildene en gjerne ville, fordi bilene står stablet både tett og ustøtt, så det blir både vanskelig og umulig å komme til med kameraet.

 

Mvh. Rolf

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...