Fotoskrulla Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Tre Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Er vel ikke så enkelt å finne kategori som passer. Tittelen Tre passer uansett godt, både på båtene og trærne. Kreativt sett. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Er vel ikke så enkelt å finne kategori som passer. Tittelen Tre passer uansett godt, både på båtene og trærne. Kreativt sett. Vennlig hilsen Ragnar Takk for det Ragnar! Tittelen var enklere enn kategorien denne gang, den sa seg liksom selv! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Kategori tre...... Sånt kan jeg like:-) Ord og bilde i samspill. Godt observert og fanget. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Alle gode ting er tre....heter det jo Ett meget artig og fint utført bilde. Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Kategori tre...... Sånt kan jeg like:-) Ord og bilde i samspill. Godt observert og fanget. Jeg er en hund etter ordspill og dobbeltbetydninger! Elsker sånt! takk for at du tittet innom meg i dag også! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Alle gode ting er tre....heter det jo Ett meget artig og fint utført bilde. Mvh. Rolf Tusen takk Rolf! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Kategori tre...... Sånt kan jeg like:-) Ord og bilde i samspill. Godt observert og fanget. Jeg er en hund etter ordspill og dobbeltbetydninger! Elsker sånt! takk for at du tittet innom meg i dag også! Da er vi to....ikke tre:-) Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Hei, Helene. Et godt komponert bilde, og tittelen kunne vel knapt ha vært mer passende (?) ! M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Hei, Helene. Et godt komponert bilde, og tittelen kunne vel knapt ha vært mer passende (?) ! M v h Albert. Takk for kommentar Albert! Tittelen var grei denne gangen ja! Lenke til kommentar
Lasse Lindgren Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Flott bilde , du er flink til og komponere fine bilder . 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Flott bilde , du er flink til og komponere fine bilder . Så hyggelig sagt av deg Lasse! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Apropos sjokolade, Troika...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg