Gå til innhold

47xxxxxx: blir ofte oppringt av "utlendingar"

Anbefalte innlegg

Eg har eit nummer som byrjar på 4740, og blir av og til oppringt av folk med "rare" namn, men som er busette her i landet. Eg tykkjer at det er merkeleg at det tilsynelatande stort sett berre er "utlendingar" som ringer feil. Kan årsaka til dette vere at personane slenger på "47" men gløymer "+" før nummeret dei prøver å ringe? Er det andre med tilsvarande nummer som har tilsvarande erfaring?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har eit nummer som byrjar på 4740, og blir av og til oppringt av folk med "rare" namn, men som er busette her i landet. Eg tykkjer at det er merkeleg at det tilsynelatande stort sett berre er "utlendingar" som ringer feil. Kan årsaka til dette vere at personane slenger på "47" men gløymer "+" før nummeret dei prøver å ringe? Er det andre med tilsvarande nummer som har tilsvarande erfaring?

Er det nylig du fikk nummeret? Kan være resirkulert.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Opplevde dette ofte før, men det var fordi jeg ikke hadde skjult nummeret mitt på Finn. Så alle som ringte snakket gebrokkent og lurte på om jeg ville selge bilen min for 100 kr.

Lenke til kommentar

Kan nok være uendelig mange grunner. 

Kanskje noen har lagt ut nummeret ditt på en annonse ved en feil da de egentlig skulle legge ut sitt eget f.eks. 

Får prøve spørre de som ringer en gang, hva de vil og hvor de fikk nummeret fra :)

Jeg ble i en lang periode oppringt av folk fra nord norge som ville bestille fisk av meg ... og jeg har aldri vært i fiske bransjen, ei heller noe særlig i nord norge for den sak skyld. 

Endret av esoteric
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...