LMH1 Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Hei, det virket ut for meg den første generasjon PS3 klarer ikke å installere orginal firmware hvis jeg bruker større harddisk en 500 GB, vil anta det er satakontrollen eller firmware som gjør det. Håper ikke på å måtte kjøpe PS3 slim (Super Slim) fordi det er bortkastet penger. PS4 er ikke så bra jeg ville vurdert den. Allerhelst ville jeg hatt: SEAGATE Spinpoint M9T 2TB 2,5" men det går rykter selv PS3 superslim støtter ikke over 1 TB harddisk. Men godt mulig det er mulig å partisjonere den opp å få den å fungere da. Nå vet jeg ikke om: http://www.ps3hax.net/category/ps3-hacks/ps3-custom-firmware-cfw/ løser problemene? Håper helst ikke å bruke det siden det kan være med virus eller spyware og kan få problemer med playsation 3 store. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 17. april 2015 Forfatter Del Skrevet 17. april 2015 Hei ser ut som PS3 første generasjon funger fint med: WD Mobile Blue 1TB SATA3.0 2.5" uten problemener. Om noen skulle fått til større harddisker så si ifra, valgte 1 TB siden det er opplyst som maks. Så jeg turte ikke å prøve i tilfelle med åpenkjøp blir vanskelige med multicom en komplett. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 23. april 2015 Forfatter Del Skrevet 23. april 2015 Til informasjon, har nå testet samsung Spinpoint M9T 2TB 2,5" hos multicom denne funger ikke med PS3 old, antakelig på grunn av sata kontrolleren, siden får feilmelding "Denne harddisken støttes ikke på følgende system". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå