ProphetSe7en Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Jeg er veldig glad i å få loggført treningene mine, og tenker å gå til innkjøp av ny pulsklokke nå innen kort tid. Men lurer litt på om en smartklokke kan gjøre samme som en pulsklokke og dermed hva som blir det beste valget. Jeg er ikke så veldig kravstor, men har noen få krav. - Må kunne programmer egne treningsøkter, for eksempel 4x4 intervall. - Ha en bra oversikt over treningsøkter med sammendrag, statistikker og rute via nettside - Har mulighet for ulike treningstyper. Roing, styrke og jogging i hovedsak. - Mulighet for å sammenligne ulike økter på samme rute - Gi ett sammendrag ved endt treningsøktt, gjerne i form av hva en har forbedret osv - Aktivitetsmåler når en ikke trener. - GPS Jeg har testet Garmin Forerunnner 610 og Polar M440. Begge disse har sine fordeler og ulemper. Polar sin er enklere i bruk, enklere betjening, tilbyr aktivitetsmåler og gir ett sammendrag over hver trening som jeg synes er veldig motiverende. Garmin har langt bedre nettside og integrering mot ulike tjenester er strålende. Så i grunn vil jeg ha en kombinasjon av disse to, så om noen vet om en smartklokke eller pulsklokke som kan tilby det hadde jeg satt stor pris på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå