knipsolini Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Ikke den beste tilskuersikkerheten. Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Haha, der hadde jeg ikke blitt sint en gang! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Oh fyfaen! Så nære! Gikk dessverre rett på mål.. Lenke til kommentar
sector Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Gjør ingenting om det blir store utskifninger i den fremste rekka til Liverpool til sommeren. Sturridge er for mye skadet. Lambert og Balotelli er ikke gode nok/mangler selvtilliten. Borini og Aspas har vel aldri vært gode nok de heller for Liverpool. Origi kommer inn, men det bør vel absolutt komme noe mer!!?? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Gratulerer, jeg mener kampen fortjente ekstraomganger! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Meh. Hvis ikke Villa havner i finalen så satser jeg på at Wenger og Arsenal overkjører dere igjen Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Håper villa vinner hele dritten. Hattrick fra Benteke Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Denne tar Liverpool helt fint Ikke vær så sikker på det du Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Denne tar Liverpool helt fint Ikke vær så sikker på det du De tok den, men vil ikke si at de tok den "fint". Kunne fort tapt denne med marginene mot seg Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Denne tar Liverpool helt fint Ikke vær så sikker på det du "Helt fint" lol Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 (endret) Dobbelpost Endret 8. april 2015 av Noctua. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Hadde dommeren gjort jobben sin i første kampen hadde vi sluppet dette Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Sterkt resultat! For Rovers ja, er storfornøyd. Uflaks og Mignolet er hovedgrunnen til hvorfor det ikke ble ekstraomganger eller avansement idag. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Vi kommer å få så grisebank i finalen av Arsenal at det ikke er litt gøy en gang. 5-0 Lenke til kommentar
sector Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Hver kamp har sitt eget liv. En finale er noe helt annet enn en av mange kamper i serien. Ingen av lagene har hjemmefordel. I tillegg tror jeg tenningsnivået til spillerene er et annet foran en finale. Håper og tror at Liverpool sine spillere vil reise kjerringa, og vise at de faktisk ønsker mest i en et. finale mot f.eks. Arsenal. Men det er et stykke dit enda. Først må Aston Villa beseires. Den som lever får se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå