Liberalistiske Samebror Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Marshall blør for drakta Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 17 minutter tok det før jeg fikk med meg at Coutinho spilte, usedvanlig anonym han har vært! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Williamson finter, nå har jeg sett det også! Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Jeez. Kolo og Loven. Stortrua jeg! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Spillet går veldig frem og tilbake, men jeg savner virkelig en King på topp med Rhodes! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 (endret) Spillet går veldig frem og tilbake, men jeg savner virkelig en King på topp med Rhodes!Er han langtidsskadet? E: King Endret 8. april 2015 av knipsolini Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Spillet går veldig frem og tilbake, men jeg savner virkelig en King på topp med Rhodes!Er han langtidsskadet? E: King Han er tilbake i trening, men må sikkert trene seg i kampform igjen. Lenke til kommentar
sector Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Hva med Balotelli? Hvor er han? Ikke i troppen mot Arsenal, og ikke i troppen til denne kampen? Har Rodgers gitt han opp aldeles, eller ha han skadet kanskje? Noen som vet? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Hva med Balotelli? Hvor er han? Ikke i troppen mot Arsenal, og ikke i troppen til denne kampen? Har Rodgers gitt han opp aldeles, eller ha han skadet kanskje? Noen som vet? Kneskade ifølge physioroom. Skal være tilbake til i dag, den 8/4, men han er merket med "late fit test". Regner med at han er tilbake til neste PL-runde. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Ikke bra nok, selv om vi dominerer kampen. Blackburn er like defensive som sist. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 ÅÅÅ! Det er så kjipt når det der skjer, det var nesten 2 ganger! Lenke til kommentar
G27 Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 De Gea klasse over den redningen der! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 https://www.youtube.com/watch?v=kbaKze622Kg Garderoben til Rovers i pausen Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Lenge siden Sterling hadde en god kamp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Liker ikke at det går lenge før mål Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Godt bytte, Conway har vært usynlig så! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Så deilige spisser Rovers har! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå