Tunky Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 (endret) VS Ewood Park08.04 20.45TV2 Sport Premium Her mangler Liverpool en del svært viktige spillere. Blant annet er Skrtel og Can ute med suspensjon. Disse to har siden nyttår vært blant våre viktigste spillere defensivt. Alternativene er Lovren, Toure og (skrekk og gru) Johnson, som alle tre har spilt veldig lite de siste månedene. I tillegg er Gerrard ute med suspensjon. Når det gjelder skader, så er Ibe den eneste som definitivt ikke er klar. Balotelli, Lallana og Enrique har alle vært tvilsomme, men rekker antagelig kampen. Når det gjelder skader for Rovers er situasjonen også alvorlig. Gestede, Eastwood, Taylor, Brown, Conway, Hanley, King, Dunn, Duffy og Lowe. I tillegg har de en bunsj spillere som er cup-tied; Spearing, Taylor, Raya og O'Sullivan. Mignolet Toure - Lovren - Sakho Sterling - Henderson - Lucas - Enrique Coutinho Sturridge - Balotelli Håper på et lag noe ala dette. Moreno syns jeg ikke har vært veldig god i det siste, verken offensivt eller defensivt. Kanskje ikke en dum kamp å bruke rutinerte Enrique. Et alternativ kan være Flanagan, om han har trent seg opp nok igjen etter langtidsskaden. På høyre vingback håper jeg ikke vi ser Henderson. Ei heller håper jeg vi ser Lazar. Sitter igjen med Sterling da. Alternativ kan Johnson brukes der, kanskje også Flanagan eller Lallana. Lucas eller Allen er også er vanskelig valg å ta, men jeg håper i alle fall at vi ikke ser begge sammen. Endte opp med Lucas i min oppstilling. Offensivt er det også mange ting som kan gjøres. Jeg valgte å sette opp Sturridge sammen med Balotelli. To spillere som i teorien burde utfylle hverandre bra, men som vi dessverre har sett alt for lite sammen. Jeg tror dessverre ikke disse starter sammen her heller. YNWA! Endret 6. april 2015 av Knewt 2 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Starter Moreno denne kampen skal jeg bitchslappe BR. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Hanley og King skal være klar for kampen på Onsdag, men regner med følgende ellever. Steele Henley-Baptiste-Kilgallon-Spurr Williamson Marshall-Evans-Olsson Cairney Rhodes Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Blir en ekstremt spennende kamp! Lenke til kommentar
wampster Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Tror ikke det kunne stått klarere i førsteposten.. 1 Lenke til kommentar
Oddsmesteren Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Kan fort bli spennende kamp hvis ikke Liverpool klarer å rydde opp i de defensive problemene etter Arsenal-kampen. Blackburn har giftige spisser i Rhodes og Gestede. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Uff, dette blir definitivt spennende og nervepirrende. Blir det vanlig ekstraomganger og straffer dersom det blir målløst, noen som vet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Det blir nok det ja. Bortemålsregelen teller helt til 120 da Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 ROVERS: Eastwood, Henley, Baptiste, Kilgallon ©, Olsson, Conway, Williamson, Evans, Marshall, Cairney, Rhodes. Subs: Steele, Spurr, Songo'o, Nyambe, Lenihan, Mahoney, Gestede. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Det blir nok det ja. Bortemålsregelen teller helt til 120 da Det er ikke noe som heter bortemål i FA-cupen. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Grøsser litt av den forsvarsrekka der. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Lovren og Kolo er jo den beste duoen deres så jeg er enig Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Denne tar Liverpool helt fint Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Denne tar Liverpool helt fint Ikke vær så sikker på det du Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Litt mer slurving av Sakho, og det blir mål! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 "Riktignok har klokka blitt 8, men det er lenge til leggetid. Ingen grunn til å sovne!" Kasper Wikestad om Sakho for deres som ikke ser på Sumo Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Wikestad er sååå mye bedre enn Heggelund! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå