Gå til innhold

[FAC] Blackburn - Liverpool

Tunky

Anbefalte innlegg

Blackburn.pngVSLiverpool.png

Ewood Park
08.04 20.45
TV2 Sport Premium

Her mangler Liverpool en del svært viktige spillere. Blant annet er Skrtel og Can ute med suspensjon. Disse to har siden nyttår vært blant våre viktigste spillere defensivt. Alternativene er Lovren, Toure og (skrekk og gru) Johnson, som alle tre har spilt veldig lite de siste månedene. I tillegg er Gerrard ute med suspensjon. Når det gjelder skader, så er Ibe den eneste som definitivt ikke er klar. Balotelli, Lallana og Enrique har alle vært tvilsomme, men rekker antagelig kampen.

Når det gjelder skader for Rovers er situasjonen også alvorlig. Gestede, Eastwood, Taylor, Brown, Conway, Hanley, King, Dunn, Duffy og Lowe. I tillegg har de en bunsj spillere som er cup-tied; Spearing, Taylor, Raya og O'Sullivan.

Mignolet

Toure - Lovren - Sakho

Sterling - Henderson - Lucas - Enrique

Coutinho

Sturridge - Balotelli

Håper på et lag noe ala dette. Moreno syns jeg ikke har vært veldig god i det siste, verken offensivt eller defensivt. Kanskje ikke en dum kamp å bruke rutinerte Enrique. Et alternativ kan være Flanagan, om han har trent seg opp nok igjen etter langtidsskaden. På høyre vingback håper jeg ikke vi ser Henderson. Ei heller håper jeg vi ser Lazar. Sitter igjen med Sterling da. Alternativ kan Johnson brukes der, kanskje også Flanagan eller Lallana. Lucas eller Allen er også er vanskelig valg å ta, men jeg håper i alle fall at vi ikke ser begge sammen. Endte opp med Lucas i min oppstilling. Offensivt er det også mange ting som kan gjøres. Jeg valgte å sette opp Sturridge sammen med Balotelli. To spillere som i teorien burde utfylle hverandre bra, men som vi dessverre har sett alt for lite sammen. Jeg tror dessverre ikke disse starter sammen her heller.

YNWA!

Endret av Knewt
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...