Erik J. Nilsen Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Danger Den har kommet med en ny vannblokk til markedet. Hentet mye inspriasjon, fra andre meget gode blokker som f.eks WhiteWater og Cascade så ser disse ut til å bli meget gode. Og forhåpentligvis rimeligere i pris en hva de overnevnte er. Se forsiden til [url="http://www.dangerden.com"]www.dangerden.com[/url] -P- Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Wow, nice! Denne nyheten fortjener noen bilder, så jeg tar meg den frihet og låne noen fra testen: http://www.themodfathers.com/reviews/dd_rbx.php Lenke til kommentar
Lord Darkness Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Er det Microplex som fører Dangerden i Norge? //LD Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 vi får se om den yter bedre enn ww når ocshoot tester den da edit: det tror jeg faktisk den gjør Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Marginalt, kanskje? Men ganske typisk at DD har sluppet en blokk i det designet, nå som jeg har en WW-blokk på vei fra Danmark...... Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 vi får se om den yter bedre enn ww når ocshoot tester den da edit: det tror jeg faktisk den gjør Jeg tror ikke det, men det kommer helt an på testingen som blir utført da Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Jeg tror ikke det, men det kommer helt an på testingen som blir utført da I følge de opplysninger jeg har karret til meg, så skal den være like god som cascade, og den er jo en god del bedre en WW. Men det stemmer bra at det kommer an på testingen. Noen blokker er mer effektive på mye flow, lite flow, mye varme og lite varme. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Jeg tror ikke det, men det kommer helt an på testingen som blir utført da I følge de opplysninger jeg har karret til meg, så skal den være like god som cascade, og den er jo en god del bedre en WW. Men det stemmer bra at det kommer an på testingen. Noen blokker er mer effektive på mye flow, lite flow, mye varme og lite varme. Ja, det er den infoen jeg har fått med meg også. Men jeg ville like å se en max overklokk med bruk av begge blokkene. Begynner å bli så utrolig små marginer på vannblokker nå at eneste gode måten i mine øyne er en testbenk noe alla det OK.no har, bare med sikkelig vannkjøling utstyr tilkoblet også. Overdimensjonert til så stor grad at det kun er blokkene som er forskjellen Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 NÅR!? når får de den på lager?? *må ha!* Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg tror ikke det, men det kommer helt an på testingen som blir utført da I følge de opplysninger jeg har karret til meg, så skal den være like god som cascade, og den er jo en god del bedre en WW. Men det stemmer bra at det kommer an på testingen. Noen blokker er mer effektive på mye flow, lite flow, mye varme og lite varme. cascade.. hvor? *trenger oppgradering fra waterchill ergo Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 ' date='08/11/2003 : 00:40'] cascade.. hvor? *trenger oppgradering fra waterchill http://www.employees.org/~slf/lrwb/ Der Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Variabelt innsug også :O Hva har det å si? Ser netconnection skal ha 695 for blokka. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Blir spennende og se på ytelsen. Stilig design... Lenke til kommentar
insider Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 håper de kan teste den på overklokking.no ! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Blokka er testa i liquidninjas roundup som er noen dager gammel nå. Hvor mye roundup'en er verd er en annen sak, testresultatene henger ikke helt på greip. Legg f.eks merke til at Thermochill blokka gjør det bedre med full flow på 2GHz/1.65v men på 2.4GHz/1.85v så er plutselig restricted flow best. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Kan ikke noen bare kjøpe den da? Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 WOW!!! Den var D.I.G.G... Får se om den får gradene på cpu'en enda mer ned *grin* Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) www.ocshoot.no har testet den Endret 21. november 2003 av The_Creator Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Én grad bedre enn WhiteWater..... Nærmer vi oss det optimale design på en vannblokk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå