Ulv Sandberg Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Brytningstid Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Stilig effekt, er det snudd på hodet? Passende tittel også Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Hva du har gjort her er meg knekkende likegyldig for jeg ser et herlig bilde og det er nok for meg. Nevner at hvis du kutter litt oppe så ramma skjærer litt inni den grå skya til venstre så øker dybdefølelsen noe da blått over skyene ofte dreper dybdefølelse. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Vakkert å betrakte. Som Kneppen fremfører, et lite kutt oppe øker inntrykket ytterligere. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Flott å betrakte dette! Kan være med på at et kutt i overkant kunne gjort seg. Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Takker så mye for kommentarer, og svaret er ja MotoG :-)......som vanlig ser du det rette kutt Roar, enig der, og takk for den også! mvh Ulv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg