Knut S Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 så ser eg atter slike fjell og daler Se bildet Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Flott fjellandskap, kan jeg tippe på Canariøyene? 1 Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Ja det stemmer. Det er på gran canaria og akkurat denne fjellformasjonen er endel av det vi kaller på lokal folkemunne gran canarias grand canyon Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Flott landskap å betrakte, lyset og den brunrustne fargen på Kanariøyene er ikke like enkel å få fram, men dette har du greid på en utmerket måte her. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Flott landskap å betrakte, lyset og den brunrustne fargen på Kanariøyene er ikke like enkel å få fram, men dette har du greid på en utmerket måte her. Vennlig hilsen Ragnar Tusen Takk for hyggelig kommentar. Det var koselig å høre. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Flott landskap å betrakte, lyset og den brunrustne fargen på Kanariøyene er ikke like enkel å få fram, men dette har du greid på en utmerket måte her. Vennlig hilsen Ragnar Tusen Takk for hyggelig kommentar. Det var koselig å høre. Og her må jeg be alle som leser dette om å se på fullstørrelse versjonen, ganske stor forskjell på "kraft" og detaljer i bildet !! Skj 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Flott bilde! Voldsom blåfarge på himmelen, men det var kanskje slik? Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Var nok relativ blå ja men lagt litt på for å få frem kontrastene på tåka som ligger bakerst i fjellene Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Hei, Knut S. Når man ser disse fjellformasjonene, er det lett å forestille seg at de høyeste toppene kan være 4-5000 meter høye, men det høyeste punktet på Gran Canaria, Pico de las Nieves, rager 1949 meter til værs. Bildet er skarpt og godt eksponert, og i full størrelse vises et vell av detaljer ! Fargene er meget realistiske, slik jeg ser det. M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Tusen takk for hyggelig kommentar Albert. Ja du har helt rett i at pico de las nieves er den høyeste toppen på gran canaria. Ja skal ikke ha lagt på noe særlig med farge på dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg