Mysterio Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Er denne setningen grammatisk riktig? Er den fullstendig? Eventuelt hvordan skrives den?"Ressurser bedriften har internt og eksternt, og som den bruker effektivt til å produsere produkter eller tilby tjenester, som skaper verdier for kundene sine." Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Setningen gir ikke mening.. Fjern det som står mellom kommaene og se selv. Hadde hjulpet med litt av teksten som står før og etter. Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 (endret) Bedriften har ressurser internt og eksternt som den bruker effektivt til å produsere produkter eller tilby tjenester som skaper verdier for kundene sine. Jeg vet ikke om det er perfekt, men det er en forbedring. edit: Jeg forstår ikke hvorfor du spør om dette? Jeg ser jo at du skriver like god norsk som andre i andre innlegg. Da må du jo kunne ordne den setningen like lett som jeg kan gjøre det? Endret 6. april 2015 av ærligøs Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Bedriften har ressurser internt og eksternt som brukes effektivt til å produsere varer og tjenester. Dette skaper igjen verdier for kundene til bedriften. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Bedriften har både interne og eksterne ressurser som brukes effektivt til å produsere varer og tjenester. Videre skaper dette verdier for bedriftens kunder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå