Linepusle Skrevet 28. april 2015 Forfatter Del Skrevet 28. april 2015 Oi! Utrolig flotte bilder! Spesielt 27. (Er det ny-kamera eller?) Takk. Det har vært fine fotdager i det siste! Ja, hele festen er øvelser med GM1-en. Morsomt, og jeg fikler en del enda, men det går stadig bedre! Veldig fornøyd. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 (endret) Ser ut som det kameraet ble midt i blinken for deg - tror nesten du tar enda bedre bilder med det....bra allsidig det objektivet også. Du mestrer det fint. (Og så DEN størrelsen da - misunner deg nesten den ja....) Endret 28. april 2015 av RandiA Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 27 og 28 april: kamera og fotograf håndterer skyene bra, likte særlig det fra den 27. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 30. april 2015 Forfatter Del Skrevet 30. april 2015 (endret) Aprilfesten er over for denne gangen, med mitt siste bidrag fra den morgenstille Nidelven. 29. april. EXIF: f/5.6, 1/320s, 12 mm, ISO 200. Takk for denne gang! Takk for kommentarer. Endret 30. april 2015 av Linepusle Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Super avslutning Linepusle - morsomt å se hvor godt valg du gjorde med kameraet! Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Fine speilinger i det siste bildet, ekstra fint at vannet er litt i bevegelse. Lenke til kommentar
polljen Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Mye fint her og skal jeg velge tre så blir det Påskeferie (2. april), sykkeltur og Cumulusskyer. PS! Skulle faktisk trakket rundt i Trondheim denne helgen med kamera, men måtte dessverre kansellere den lenge planlagte turen. Satser på å få oppleve byen senere på året (leeeeenge siden jeg sist var der) Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 likte alle bildene fra 26-28. april. flott landskap og fine farger. ser ut som du har mestret å håndtere det nye kameraet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå