Bekir Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Antique radio Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Flott nostalgi.. Jan Åge Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Vet ikke hvorfor jeg tenker Radionette her for jeg kan jo være helt på jordet - t.o.m. feil jorde. men når det er sagt så ville jeg kutta nede så bildekant skjærer i selve radiokassa og retta opp sidene - gjerne så bildekantene skjærer inne i kassa. Oppe ville jeg kutta vekk det mørkeste partiet. Slik ville den gamle ærverdige faktisk ha rammet inn seg selv. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Hei, Bekir. Dette er et klenodium, ja, - muligens fra danske "Bravour", som åpnet en ny fabrikk i 1947. Radioen på bildet er antagelig noe yngre, - muligens produsert på 1950-tallet. Modellen heter sannsynligvis "Superb", men opplysninger utover det er ikke lett å finne. Uansett, - det er spennende og interessant med bilder av radioer som denne, og det er mange som samler på slikt, - forståelig nok M v h Albert. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Flott nostalgi.. Jan Åge Tusen takk for det Jan Hilsen Bekir. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Radionette, eller en gammel Philips ? Nostalgisk som bare det. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Hei Albert Tusen takk for hyggelig kommentar Mvh Bekir. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Hei Ragnar Tusen takk for hyggelig kommentar Mvh Bekir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg