Ragnar Skj Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Hei du ! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Ser ut som den nettopp har våknet! Det var da et forferdelig vann, usj! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Hvor er Oasis Park forresten? Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Hvor er Oasis Park forresten? Hei, på Fuerteventura, dit må dere dra en gang ! Skj Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 En skikkelig trøtting som du avbilder her. Ikke dårlig dette. Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Stilig og flott.. Jan Åge Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Hei, Ragnar. Skilpadder er "ålreite (kryp)dyr", - jeg hadde tre sumpskilpadder, - ikke så veldig ulik den avbildede (rød- eller guløret terrapin ?), på 1970-tallet. Etter noen år ble de imidlertid så store at jeg valgte å gi dem til en av byens grunnskoler, og dersom de har fått godt stell, kan de fremdeles være i live. De forutsetter nok at vannkvaliteten er betydelig bedre enn i Oasis Park ... . M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Den stakkars skillpadda hadde fortjent reinere vann enn det der. Men når det er sagt så ble det jo et likandes bilde med god skarphet som gir farger og detaljer. Paddas diagonal gjennom flata skal heller ikke vær glemt - ei heller den vesle fisken ned mot venstre på vei vekk fra fotografen. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Hei Helene, MotoG, Jan Åge, Albert og Roar. Takker dere alle for fine kommentarer. Grønnfargen i vannet: det må vel være sterkt forurenset av alger ? Det dovne blikket står vel for øvrig i stil med det "store" tempoet til skillpadder flest. Skj Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Vannet ser ikke bra ut som vann... Bildemessig derimot synes jeg det det var bra. Hvis jeg ikke tar mye feil, så er dette en prydskilpadde, og de lever i sumpen, så litt uklart vann er ingen hindring... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Vannet ser ikke bra ut som vann... Bildemessig derimot synes jeg det det var bra. Hvis jeg ikke tar mye feil, så er dette en prydskilpadde, og de lever i sumpen, så litt uklart vann er ingen hindring... Hei, da kan det jo passe med prydskilbadde. Takk for din kommentar. Skj Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Ett meget artig og severdig motiv. Ganske eksotisk Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Ett meget artig og severdig motiv. Ganske eksotisk Mvh. Rolf Det er nok det sløve uttrykket som gjør bildet severdig. Og tar en bilder i dyre/fuglepark bør uttrykk, positur med mer være litt ekstraordinært, ellers blir det litt for enkelt. Takk for din kommentar Rolf. Skj Lenke til kommentar
okjo Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Flott bilde, stilig kompet og pluss for "linsefisken"til venstre. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. april 2015 Forfatter Del Skrevet 7. april 2015 Flott bilde, stilig kompet og pluss for "linsefisken"til venstre. Mvh Oddmund Tilfeldig med den lille "linsefisken", men fint at den var der da bildet ble tatt. Annet smårusk i vannet er for øvrig klonet bort. Takk for din gode kommentar. Skj Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Sover den? Et flott skudd dette. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. april 2015 Forfatter Del Skrevet 8. april 2015 Sover den? Et flott skudd dette. Mvh Torbjørn Hei, og takk for din kommentar. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg