Ohord Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Se påGFXvision sitt forum. Hvordan lager man sånn table som det står i HTML i PHP. Sitter dem å skriver vær enkelt sånn side, bare i php, eller er det noe man kan gjøre sånn at den på en måte fungerer som en frame? Edit: Feil i url å feil i topic Lenke til kommentar
Ohord Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 En liten ting til, dennesiden, så har han fått sin bakgrunn til å bli sånn at den følger samme farge på høyresiden, hvordan får man det til. Slik ble det hos meg. Lenke til kommentar
magikern Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Se påGFXvision sitt forum.Hvordan lager man sånn table som det står i HTML i PHP. Sitter dem å skriver vær enkelt sånn side, bare i php, eller er det noe man kan gjøre sånn at den på en måte fungerer som en frame? Edit: Feil i url å feil i topic table kommer nok fra en db og de bruker php til å printe det ut... frames er fyfy <-- fyi Lenke til kommentar
magikern Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 En liten ting til, dennesiden, så har han fått sin bakgrunn til å bli sånn at den følger samme farge på høyresiden, hvordan får man det til. Slik ble det hos meg. les på w3schools.com og w3.org om xhtml og css jeg vil tippe noe som dette burde fungere <?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1"?> <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.1//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml11/DTD/xhtml11-strict.dtd"> <html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en"> <head> </head> <body> <div id="content"> her er alt innholdet på midten </div> </body> </html> css body { background: #cccccc; /*<-- vet ikke hvilken farge han bruker*/ } #content { background: #eeeeee; top: 10px; left: 20%; right: 20%; width: 60%; position: absolute; } Lenke til kommentar
Ohord Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Takk, :-) Skal teste det ut nå... Har ikke fått tid til å skjekke før nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå