Roar F. Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Gammel byggeskikk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 God dokumentasjon, og fint at du har et detaljbilde og et større oversiktsbilde. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Holder meg til det første. Intet gitter på V1 så det har antagelig ikke vært ei fengselscelle. Fint komponert bortsett fra linje direkte ut i krysset oppe til høyre. Derfor foreslås et et kutt opp så linja går ut på øvre langside for du har neste linje ut på høyre kortside og det vil antagelig øke spenningen i bildet. Ingenting å si på lys, skarphet, farger og detaljer. Roar Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Holder meg til det første. Intet gitter på V1 så det har antagelig ikke vært ei fengselscelle. Fint komponert bortsett fra linje direkte ut i krysset oppe til høyre. Derfor foreslås et et kutt opp så linja går ut på øvre langside for du har neste linje ut på høyre kortside og det vil antagelig øke spenningen i bildet. Ingenting å si på lys, skarphet, farger og detaljer. Roar Hei, jeg prøvde å gjøre som du sier, og laget en beskjæring som rydder opp litt i høyre hjørne, og jeg ser poenget ditt. Lagt ut som V3. Øvre høyre hjørne slik det var i V1 er ikke noe som skrker mot meg, slik det formodetlig gjør for deg, men når jeg sammenligner med det langt ryddigere V3, så ser jeg klart at det er et bedre resultat. Takk for konstruktiv tilbakemelding! Roar Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 God dokumentasjon, og fint at du har et detaljbilde og et større oversiktsbilde. Vennlig hilsen Ragnar Takk for det! :-) Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Flott dokumentasjon. Likte detaljbildet og måten du har komponert det. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 For en flott bygning! Jeg liker godt sånne, blir litt glad inni meg når jeg ser skikkelig god byggeskikk. V3 ble bra:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg