Roar Kneppen Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Låst Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Grønn dør og hengelås minner meg om bildet til Jan Åge for 3 dager siden. Men her er det også en del ulikheter. Tenker spesielt på filtereffekten som gir et annerledes og spennende uttrykk. Komposisjonen er selvfølgelig god, med hengelås, hempe og gjerdet ned til høyre som bryter opp det gjennomgående grønne inntrykket. Sluttresultatet synes jeg er meget bra. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Interessant synsing om filteret ditt. Må kanskje skaffe et slikt. Over til bildet, synes du har fått mye ut av et enkelt motiv. Litt skjevhet i stripa nede til høyre, men det er kanskje tilsiktet. Ramma passer utmerket. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Jeg så det bildet, Ragnar. Derfor venta jeg litt med dette. Roar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Interessant synsing om filteret ditt. Må kanskje skaffe et slikt. Over til bildet, synes du har fått mye ut av et enkelt motiv. Litt skjevhet i stripa nede til høyre, men det er kanskje tilsiktet. Ramma passer utmerket. Jeg sjekket RAW fila. Det er fra ed redskap og stanga smalner før et tversoverhåndtak. Kan kanskje blit en tanke forsterket grunne retting av bildeside. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Stilig ! Som mange ganger nevnt tidligere, så har du en helt egen evne til å gjøre ganske ordinære og kjedelige motivet til noe ekstra severdig Pluss for interessante tekniske opplysninger. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Hei, Roar. Et iøynefallende bilde, - mye på grunn av den sterke, "gjennomtrengende" grønnfargen. Grunnkomposisjonen er enkel, men "randstrålene" på innerramma sørger for god dybde i bildet. Et spennende bilde med din typiske"signatur" Ang. filteret du nevner, så kjøpte jeg et slikt i januar i år, og det sitter på et Panasonic DMC-GH4 kamera, - filteret kan absolutt anbefales ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg