Toset Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Jeg bare lurte på en ting. Jeg fikk mitt nye ATi Radeon 8500 idag, og det funker glimrende i 3dMark 2001SE og alt. Men jeg lurer bare på om Truform er noe som alltid er på, eller noe du må slå på (som Smoothvision)? Jeg leitet eetter Truform-instillinger, men fant ingenting. Dette er sikkert latterlig enkelt og et teit spørsmål, men jeg lurer på om noen kan hjelpe meg. Vil så gjerne ha Truform på i CS og Half-Life... Lenke til kommentar
Radeon8500 Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 TruForm blir bare enabled hvis ett spill støtter dette, slik som RTCW. Men, hvis du er i tvil om hva som blir brukt av instillinger har jeg en meget bra tweaker til deg: http://radeonator.cjb.net/ Jeg bruker denne, fungerer utmerket! Men den er fortsatt på betastadiet, og den blir oppdatert nesten annenhver dag. Når det gjelder Half-Life og TruForm der, fulgte ikke dette med på en CD? Eller er det en OEM(bulk) versjon du har? Lenke til kommentar
Toset Skrevet 22. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2002 Jeg har orginal ATi Radeon 8500 retail med alt som fulgte med. Jeg fikk med 1 cd, med drivere og softvare. Er det noe der jeg skal bruke? Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 half life følger bare med i usa det skal verra en patch da Lenke til kommentar
iceball Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 For å enable trueforme i CS må du gå inn i config fila og skrive dette ati_npatch "1.0" deretter skriver du dette ati_subdiv "7.0" der 7 er høyest (best) og en er lavest (mest fps) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå