Gjest member-296438 Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Hipt bilde med en hip fyr i et hipt lys.....hadde jeg vært ung, hadde jeg nok sagt det omentrent sånn.... Igjen en flott lek med lys og skygge. Likte skråstillingen på lysstripa. Her har du nok stått og ventet på at noen skulle komme i lyset, og gjerne en småkul fyr:-) Her er en av dine styrker, dette med og finne lokasjoner og en smule tålmodighet. Blir gode resultater av slikt:-) Lenke til kommentar
HSP Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Hipt bilde med en hip fyr i et hipt lys.....hadde jeg vært ung, hadde jeg nok sagt det omentrent sånn.... Igjen en flott lek med lys og skygge. Likte skråstillingen på lysstripa. Her har du nok stått og ventet på at noen skulle komme i lyset, og gjerne en småkul fyr:-) Her er en av dine styrker, dette med og finne lokasjoner og en smule tålmodighet. Blir gode resultater av slikt:-) Takk. Ja her sto jeg en god stund, har stått her tidligere også og ventet forgjeves. Men her føler jeg at det traff ganske bra. Det jeg selv likte med dette bildet er at det også er en liten silhuett i vinduet som man ikke legger umiddelbart merke til.. Henning Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Hipt bilde med en hip fyr i et hipt lys.....hadde jeg vært ung, hadde jeg nok sagt det omentrent sånn.... Igjen en flott lek med lys og skygge. Likte skråstillingen på lysstripa. Her har du nok stått og ventet på at noen skulle komme i lyset, og gjerne en småkul fyr:-) Her er en av dine styrker, dette med og finne lokasjoner og en smule tålmodighet. Blir gode resultater av slikt:-) Takk. Ja her sto jeg en god stund, har stått her tidligere også og ventet forgjeves. Men her føler jeg at det traff ganske bra. Det jeg selv likte med dette bildet er at det også er en liten silhuett i vinduet som man ikke legger umiddelbart merke til.. Henning Ser den nå:-) Det var skikkelig stilig. Kanskje en ny sjanger, der en "gjemmer" elementer, for så og la betrakteren lete og finne..... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Du er nå en litt creepy fyr da, som står der i mørket med kameraet ditt og venter.... Bldet ble innmari stilig da! 1 Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Hei, hsp. Du har på en måte en egenartet signatur i bildene dine, og jeg kan i farta ikke komme på noen som med sannsynlighet legger like stor vekt på tiendedels-sekundene som du gjør ! Dette bildet føyer seg fint inn i kategorien "Gatefotografi", men mange av dine (og andres) bilder kunne like godt vært plassert i en kategori kalt "Folk i farta" M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Du er nå en litt creepy fyr da, som står der i mørket med kameraet ditt og venter.... Bldet ble innmari stilig da! Hehe, takk for det Helene. Hei, hsp. Du har på en måte en egenartet signatur i bildene dine, og jeg kan i farta ikke komme på noen som med sannsynlighet legger like stor vekt på tiendedels-sekundene som du gjør ! Dette bildet føyer seg fint inn i kategorien "Gatefotografi", men mange av dine (og andres) bilder kunne like godt vært plassert i en kategori kalt "Folk i farta" M v h Albert. Hei Albert. Tusen takk for en hyggelig kommentar. Ja det er øyeblikkene som er viktig.. Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg