Gå til innhold

Fet Kirke, Fetsund

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott etterarbeid, eller særdeles uvanlige (og fordelaktige) lysforhold den dagen. :-)

Takk for kommentar.

Det var faktisk flotte lysforhold denne dagen, men noe etterarbeid har det også blitt.. På den andre siden, har vel kirken opp igjennom århundrende vært omspunnet av et mystisk slør.... :-)

Lenke til kommentar

Hei, Jaeggen.

Et fint bilde, der kontrasten mellom den lyse kirken og den mørkeblå himmelen gir en stemning som jeg oppfatter som litt "nifs", jfr. "Åndenes makt" ! :)

Iflg. exif-dataene er bildet tatt seint på ettermiddagen, og det kan vel være medvirkende til at jeg opplever bildet slik jeg gjør :)

M v h Albert.

Lenke til kommentar

Hei, Jaeggen.

Et fint bilde, der kontrasten mellom den lyse kirken og den mørkeblå himmelen gir en stemning som jeg oppfatter som litt "nifs", jfr. "Åndenes makt" ! :)

Iflg. exif-dataene er bildet tatt seint på ettermiddagen, og det kan vel være medvirkende til at jeg opplever bildet slik jeg gjør :)

M v h Albert.

Takk for kommentar.

Lå på bakken og tittet i søkeren, mens sola var i ferd med å forsvinne bak en hekk.... Det ble KALDT! tar litt tid med 7exp.... idag er jeg noe dett i desen..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...