fudge^^ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg skulle ha laget et script/program som åpnet putty eller en annen ssh client som koblet til en shell konto automatisk under vær oppstart. Noen som vet av noe sånt, eller hvordan man lager noe sånt? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 lag ssh nøkler uten passord for den hosten du skal koble til, deretter bør det være en smal sak å lage et login script som starter putty mot usernamme@denne_hosten Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Lag en snarvei: "putty.exe username:[email protected]" ? :ide: Lenke til kommentar
fudge^^ Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Huh, trukke det går. Har fått til key`s nå, men sliter litt med scriptet :/ Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 uten at jeg vet hvordan ville jeg tro at putty burde kunne laste en av de forhåndsdefinerte profilene vha en switch eller noe. Lenke til kommentar
rwu Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 "putty.exe -ssh <hostnavn/ip>" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå