Gå til innhold

Gammel bensinpumpe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Nostalgisk preg over dette. Er vel en av disse pumpene som stod ved landhandleren. En del av kjøpmennene hadde pumper som et supplement til butikken. Men hamburger og pølse, det fikk du ikke...

Godt sett og fanget:-) Viktig og dokumentere slike ting, så kan bestefar si at det var der han fylte Diesel......

Lenke til kommentar

Påfyll for gående personer ?

Artig å se igjen denne type bensinpumper, plassert langt ute i naturen ser det ut til.

Vennlig hilsen Ragnar

Ja de er plassert ganske øde:) lastet opp en ny versjon der jeg har fått med tanken også:) det var faktisk asfalt dit men ikke så mye lengre:)
Lenke til kommentar

Nostalgisk preg over dette. Er vel en av disse pumpene som stod ved landhandleren. En del av kjøpmennene hadde pumper som et supplement til butikken. Men hamburger og pølse, det fikk du ikke...

Godt sett og fanget:-) Viktig og dokumentere slike ting, så kan bestefar si at det var der han fylte Diesel......

Takk for det:) Vet ikke om det var gammel landhandel der :) har lastet opp en ny versjon der jeg har tanken også med :) man finner mye rart bare ved og kjøre seg en "søndagstur" :)

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Takk for det:) Vet ikke om det var gammel landhandel der :) har lastet opp en ny versjon der jeg har tanken også med :) man finner mye rart bare ved og kjøre seg en "søndagstur" :)

Det ble enda bedre etter min mening:-) Godt komponert. Et kutt på h side, slik at bygningen ble borte kanskje... Smag og behag:-)

Lenke til kommentar

Det ble enda bedre etter min mening:-) Godt komponert. Et kutt på h side, slik at bygningen ble borte kanskje... Smag og behag:-)

Var ikke så lett og få det fint:) har prøvd:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...