Gjest member-296438 Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Lofoten, slik jeg ser det - Folk 4 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Mange lag med klær her og det kan sikkert være nødvendig av og til. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Kaptein uten sabeltann? Fint portrett der et ørlite kutt i venstrekanten for å få et par elementer skåret av venstrekanten er muligens en ide'. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Her er det vel ditt ønske å få fram detaljer i blant annet klesdrakt og ansiktsuttrykk til den erfarne fisker kan jeg tenke meg. Et bilde hvor du kan se mer av båten i tillegg vil heller ikke være av veien. Kanskje du har noe på lur ? Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Staut kar, kan nesten høre den saftige flotte dialekta!... Dette ble flott! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Takka førr Steikanes goe kommentara! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Hei, Pentaxen. Skreisesongen er hektisk, og det foregår vel aktivitet både dag og natt, -som f. eks. service og mindre reparasjoner m. m. ? Behovet for søvn må vel sannsynligvis vike i noen få senvinteruker for både skippere, båtmannskap, ansatte innen fiskematproduksjon og transportører m. fl. Personen på bildet ser i hvert fall årvåken ut, og er vel vant til "å stå han av", vil jeg tro. Et flott portrett, Pentaxen M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Stilig portrett av staut hverdagssliter. Hva skuer han i det fjerne ? Mvh Alec Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Takker for flotte kommentarer Albert og Alec:-) Hva han skuer......Lurer kanskje på hva framtia bringer, er det liv laga for oss langs kysten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg