Torbjørn Milje Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Firenze - 2 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Hadde du satt opp ISO her så ville du fått kortere eksponeringstid og antagelig bedre skarphet - trodde jeg til jeg sjekket exif og fikk opp 3200 i ISO som ikke ga mer enn 1/13s. Kan jo skyldes ørlite kamerarystelse som hvis du har stabilisator ikke fikk utjevnet. Uten stabilisator er nok stativ en fordel i slike tilfeller. Har du forsøkt å skjerpe opp for å se om det hjelper noe. Speilingene er et pluss, men uskarpheten skjemmer dessverre. For kompen ville jeg nappa litt oppover i øvre høyre hjørne for å unngå linje ut i hjørnet og heller ut på øvre ramme som gir bedre spenning i bildet. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Flott bilde på mange måter, men litt uskarpt som Roar sier. Fine farger! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Hei, Torbjørn. Bra komposisjon, og bildet har fine farger, men manglende skarphet drar nok helhetsinntrykket noe ned. Bildet gir oss likevel et godt inntrykk av "Firenze by Night", og stemningen er herlig ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg