johanf Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Hørte akkurat igjennom denne sangen på Spotify. Hører man ulyder/knitring i bakgrunnen når Rihanna synger i begynnelsen? Prøvde å høre på previewen på iTunes også, og mener jeg kan høre litt av det samme der også. Er det bare meg, eller har de totalt ødelagt lyden i sangen pga den derre "loudness" krigen som herjer (herjet?) i musikkbransjen? Lenke til kommentar
MiNi1S Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Hørte akkurat igjennom denne sangen på Spotify. Hører man ulyder/knitring i bakgrunnen når Rihanna synger i begynnelsen? Prøvde å høre på previewen på iTunes også, og mener jeg kan høre litt av det samme der også. Er det bare meg, eller har de totalt ødelagt lyden i sangen pga den derre "loudness" krigen som herjer (herjet?) i musikkbransjen? Jepp.. Begynner å knitre ca 28 sek ut i låten. Hørte det nå. At noe sånt ikke blir oppdaget under produksjonen er jo ganske rart. Lenke til kommentar
FarazTehrani Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 sangen suger uansett. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 24. april 2015 Forfatter Del Skrevet 24. april 2015 sangen suger uansett. Nå var det vel ikke akkurat det diskusjonen gikk ut på. Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 De har vel lastet opp en ny, fucked up fil til spotify for å få folk over på Tidal Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Hører du samme knitr her? http://grooveshark.com/s/FourFive+Seconds/7izyMH?src=5 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 24. april 2015 Forfatter Del Skrevet 24. april 2015 Nei, jeg gjør faktisk ikke det. Knitringen jeg snakker om er veldig merkbart på Spotify Premium rundt 28 sekunder inn i sangen, og de neste 15 sekundene. Det er også det samme om jeg skrur av High Quality Streaming på Spotify. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå