Hekate81 Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 (endret) Terskelen for å ha sex med noen er i norge naturlig lavere enn i mange andre land da norske mennesker ikke blir dømt av sine familier og venner for slike handlinger. I norge er det ikke en religion som straffer mennesker som gjør hva dem vil. Dette resulterer i det TS mener er "billig" oppførsel. Så ja, norske jenter er billigere enn tyrkiske jenter for tyrkiske jenter blir utstøtt fra familien sin hvis dem har sex med noen familien dems ikke har fremskaffet. Der har du svaret ditt ts Dette er nok ikke helt riktig. Veldig mange "billige" muslimske jenter rundt omkring, men de har analsex og oralsex slik at fremdeles teknisk sett skal være "jomfruer" når de gifter seg. Det er også vanlig at muslimske jenter puler rundt, og så får operert inn en kunstig jomfruhinne før bryllupet. Noen her i posten skriver fra et madonna-hore-perspektiv, hvor en jente enten er en madonna (en som er "dydig" og uskyldig etc.) eller hore. Jeg kommer ikke til å skrive noe mer om dette her, men det er jo klart at noen menn kan tenke i slike baner når man sliter med å få seg sex. Nettopp. Dette kalles vel også incel-rage - og er visst en av grunne til at ekstremt mange stygge, avviste muslimske menn søker seg til IS hvor de straffefritt og i tråd med islam kan voldta ikke-muslimske jenter (yezidiene og andre religiøse minoriteter har blitt spesielt utsatt for disse groteske hat-forbrytelsene i Irak og Syria). Bare nevner det, siden TS nevner innvandrergutter - og det er jo spesielt blant disse at norske jenter blir stemplet som billige - ironisk nok fordi svært få norske jenter frivillig vil ha sex med dem og incel-rage er derfor en faktor når norske jenter blir omtalt av innvandrermenn. I Vesten kan de heller ikke voldta ikke-muslimske jenter straffefritt - men det kan de altså i Syria og Irak, dessverre. Edit: flettet dobbelpost Endret 15. april 2015 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
afterall Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Terskelen for å ha sex med noen er i norge naturlig lavere enn i mange andre land da norske mennesker ikke blir dømt av sine familier og venner for slike handlinger. I norge er det ikke en religion som straffer mennesker som gjør hva dem vil. Dette resulterer i det TS mener er "billig" oppførsel. Så ja, norske jenter er billigere enn tyrkiske jenter for tyrkiske jenter blir utstøtt fra familien sin hvis dem har sex med noen familien dems ikke har fremskaffet. Der har du svaret ditt ts Dette er nok ikke helt riktig. Veldig mange "billige" muslimske jenter rundt omkring, men de har analsex og oralsex slik at fremdeles teknisk sett skal være "jomfruer" når de gifter seg. Det er også vanlig at muslimske jenter puler rundt, og så får operert inn en kunstig jomfruhinne før bryllupet. Vil du virkelig si dette er 'vanlig'? Hvilke erfaringer eller kilder har du som gjør dette til noe annet enn tøys? 2 Lenke til kommentar
Hekate81 Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 (endret) Dette er nok ikke helt riktig. Veldig mange "billige" muslimske jenter rundt omkring, men de har analsex og oralsex slik at fremdeles teknisk sett skal være "jomfruer" når de gifter seg. Det er også vanlig at muslimske jenter puler rundt, og så får operert inn en kunstig jomfruhinne før bryllupet. Vil du virkelig si dette er 'vanlig'? Hvilke erfaringer eller kilder har du som gjør dette til noe annet enn tøys? Det er ikke så mange år siden det var diverse innslag om dette i ulike media, også her til lands. Fasaden som dydige er nok kun det - en fasade, for svært mange. Hvorfor provoserer dette deg? Lever du i villfarelsen og med rasistiske fordommer om at kun hvite jenter har sex før ekteskapet? Endret 15. april 2015 av Tvillingsjel Slettet quotepyramide 1 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 (endret) Hvorfor provoserer dette deg? Lever du i villfarelsen og med rasistiske fordommer om at kun hvite jenter har sex før ekteskapet? Åh, kom igjen. Ikke vær komplett idiot. Det er da stor forskjell på påstand 1 og 2 her, er det ikke? 1: Kun hvite jenter har sex før ekteskapet. 2: Det er vanlig at muslimske jenter "puler rundt" og får operert inn ny, kunstig jomfruhinne. Endret 8. april 2015 av afterall Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Slik sett kan Paradise Hotel lære oss noe. Jenter, og gutter, som har lavere terskel for å ligge rundt, synes å stå nærmere dyreriket enn andre. IQ er en komponent, men det forklarer ikke alt. Noen har lav selvrespekt, men noen har også høy selvtillit. Felles er at de mangler en terskel som vi forventer at mennesker har. Denne terskelen er ikke bare moral. Her er det interessant, synes jeg, at de som ligger mest rundt, også er de som synes å ha minst kjærlighet i livet. Kjærlighet skaper sterke bånd mellom mennesker, mangler dette båndet, er det lettere å vandre mellom mennesker, fly fra blomst til blomst. Er det kanskje kjærlighet de søker, men ikke finner? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. april 2015 Forfatter Del Skrevet 11. april 2015 (endret) Noen ganger lurer jeg på hvor ble det av alle de gode kvinnemenneskene. Nesten alt vi har idag er jenter som roper fyfæææn og drikker vodka rett fra flaska og "pulte han igår", istedet for å ha en neve selvrespekt. Slike jenter spyr jeg av. Jeg vil tilbake til 1960 tallet. Så lenge du mener at du ikke står frem rasistisk, så er det greit. Det er derfor viktig at vi har religionen på plass - da oppfører man seg ikke. Jeg er ganske sikker på at de som oppfører seg slik er ateister og ikke sterkt religiøse mennesker. Anonymous poster hash: 171ab...28e Terskelen for å ha sex med noen er i norge naturlig lavere enn i mange andre land da norske mennesker ikke blir dømt av sine familier og venner for slike handlinger. I norge er det ikke en religion som straffer mennesker som gjør hva dem vil. Dette resulterer i det TS mener er "billig" oppførsel. Så ja, norske jenter er billigere enn tyrkiske jenter for tyrkiske jenter blir utstøtt fra familien sin hvis dem har sex med noen familien dems ikke har fremskaffet. Der har du svaret ditt ts Eneste grunnen til dette er at vi ikke er religiøse. Jeg vil mene at (sterkt) religiøse jenter er luksusvarer, mens ateister er (svært) billige slik som jenter i Tyrkia. Dette er noe jeg antar, da jeg forbinder sex med religion i denne sammenhengen. Jeg vil påstå at de tyrkiske jenter er luksusvarer i forhold til norske jenter på bakgrunn av det. Konklusjon: Desto mer religiøs du er, desto mindre roter du med andre. Anonymous poster hash: 171ab...28e Hvorfor provoserer dette deg? Lever du i villfarelsen og med rasistiske fordommer om at kun hvite jenter har sex før ekteskapet? Åh, kom igjen. Ikke vær komplett idiot. Det er da stor forskjell på påstand 1 og 2 her, er det ikke? 1: Kun hvite jenter har sex før ekteskapet. 2: Det er vanlig at muslimske jenter "puler rundt" og får operert inn ny, kunstig jomfruhinne. 1. Jeg har hatt samleie ett par ganger og er hvit, men ikke jente. Jeg vil tro dette stemmer, hvertfall blant min vennekrets. Selvfølgelig er dette avhengig av religion. En oppriktig versjon vil være: De fleste kvinner som tilhører den kaukasiode rase (hvite rase) har sex før ekteskapet, avhengig av deres forhold til religion. Dette gjelder i mindre grad for mennesker med opprinnelse fra asiatiske og afrikanske kvinner. 2. Jeg har ærlig hørt rykter om at muslimske jenter "puler rundt", men er igjen avhengig av deres forhold til religion og familiekultur. Med familiekultur menes i hvilken grad barneoppdragelsen er godt gjennomført av foreldrene. Da passer følgende formulering: Muslimske jenter har sex utenfor ekteskapet avhengig av deres forhold til religion og familiekultur. En generell formulering: Jenter generelt har sex utenfor ekteskap avhengig av deres forhold til religion. Jeg prøver ikke å være rasistisk her, men prøver å få fram mitt inntrykk av hvordan dagens sex-kultur fungerer. Beklager hvis jeg har tråkket noen på "trærne", pga. min inndeling. Anonymous poster hash: 171ab...28e Edit: flettet trippelpost Endret 15. april 2015 av Tvillingsjel 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Terskelen for å ha sex med noen er i norge naturlig lavere enn i mange andre land da norske mennesker ikke blir dømt av sine familier og venner for slike handlinger. I norge er det ikke en religion som straffer mennesker som gjør hva dem vil. Dette resulterer i det TS mener er "billig" oppførsel. Så ja, norske jenter er billigere enn tyrkiske jenter for tyrkiske jenter blir utstøtt fra familien sin hvis dem har sex med noen familien dems ikke har fremskaffet. Der har du svaret ditt ts Eneste grunnen til dette er at vi ikke er religiøse. Jeg vil mene at (sterkt) religiøse jenter er luksusvarer, mens ateister er (svært) billige slik som jenter i Tyrkia. Dette er noe jeg antar, da jeg forbinder sex med religion i denne sammenhengen. Jeg vil påstå at de tyrkiske jenter er luksusvarer i forhold til norske jenter på bakgrunn av det. Konklusjon: Desto mer religiøs du er, desto mindre roter du med andre. Anonymous poster hash: 171ab...28e Konklusjonen din er nok helt korrekt. Desto mer religiøs du er, desto mindre frihet har du i livet. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Terskelen for å ha sex med noen er i norge naturlig lavere enn i mange andre land da norske mennesker ikke blir dømt av sine familier og venner for slike handlinger. I norge er det ikke en religion som straffer mennesker som gjør hva dem vil. Dette resulterer i det TS mener er "billig" oppførsel. Så ja, norske jenter er billigere enn tyrkiske jenter for tyrkiske jenter blir utstøtt fra familien sin hvis dem har sex med noen familien dems ikke har fremskaffet. Der har du svaret ditt ts Eneste grunnen til dette er at vi ikke er religiøse. Jeg vil mene at (sterkt) religiøse jenter er luksusvarer, mens ateister er (svært) billige slik som jenter i Tyrkia. Dette er noe jeg antar, da jeg forbinder sex med religion i denne sammenhengen. Jeg vil påstå at de tyrkiske jenter er luksusvarer i forhold til norske jenter på bakgrunn av det. Konklusjon: Desto mer religiøs du er, desto mindre roter du med andre. Anonymous poster hash: 171ab...28e Dette forutsetter at sex på noen måte er uheldig, gjør en person mindre verd eller liknende. Det er ikke tilfelle. Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Hva er prisen på ei jomfru sammenlignet med ei godt brukt hore? Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Desto mer religiøs du er, desto mindre roter du med andre. Anonymous poster hash: 171ab...28e Stereotype Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. april 2015 Forfatter Del Skrevet 12. april 2015 Hva er prisen på ei jomfru sammenlignet med ei godt brukt hore? Svært (religiøse) er i mine øyne jomfru, mens ateister kan være "horete" ("billige" norske jenter). Ei jomfru er svært dyr og er forbeholdt kun for velegnet menn, mens det er fritt fram for ta i bruk ei "hore". Ei jomfru må følge visse rammeverk (religion eks. ekteskapet er hellig), mens det trenger ikke horene. For all del, jeg er ganske sikker på at det er signifikant forskjell mellom sterkt religiøse og ateister med tanke på sex. Jeg har fått inntrykk at det skal svært lite til for å ha samleie med ateister i forhold til religiøse. Jeg antar at norske jenter i Tyrkia som er "billig" evt. "horete" er ateister, dersom de fleste nordmenn anser seg som ateister (har jeg fått inntrykk av). Anonymous poster hash: 171ab...28e Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Så hvis ei jente har hatt sex, er hun ei hore? Finnes det for deg en mellomting mellom jomfru og hore? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. april 2015 Forfatter Del Skrevet 12. april 2015 Så hvis ei jente har hatt sex, er hun ei hore? Finnes det for deg en mellomting mellom jomfru og hore? Nå brukte disse to ordene for å skille sterkt mellom disse to. Nei, det er ikke det jeg mener. Sammenheng mellom religion og sex her; ateister har oftere samleie enn religiøse da de ikke har ett rammeverk (religion) å forholde seg til. Med andre ord letter å ha samleie med ateister, da de oftere bare går løs på folk de ønsker ha samleie med (altså billige), slik som etniske norske jenter framstår i artikkelen i Tyrkia. Jeg påstår ikke at alle ateister er horer, men at alle sterkt religiøse er jomfruer (dermed er de luskusvarer). Anonymous poster hash: 96445...2d3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Jeg skjønner ikke hvorfor man skal holde igjen hvis man har lyst til å ha sex? Om man vil er man en billig hore, om man ikke vil er man prippen og hard to get. Det er irriterende at vi skal bli kategorisert etter hvor mye lyst man har 2 Lenke til kommentar
Hekate81 Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 (endret) Nå brukte disse to ordene for å skille sterkt mellom disse to. Nei, det er ikke det jeg mener. Sammenheng mellom religion og sex her; ateister har oftere samleie enn religiøse da de ikke har ett rammeverk (religion) å forholde seg til. Med andre ord letter å ha samleie med ateister, da de oftere bare går løs på folk de ønsker ha samleie med (altså billige), slik som etniske norske jenter framstår i artikkelen i Tyrkia. Jeg påstår ikke at alle ateister er horer, men at alle sterkt religiøse er jomfruer (dermed er de luskusvarer). Anonymous poster hash: 96445...2d3 Ja, dette gjelder nok for sterkt religiøse kristne, for eksempel. i konservative miljøer i USA. Muslimer er generelt ekstremt opptatt av sex, så hykleriet og horeriet der er massivt. Svært mange muslimske jenter er mer horete enn ikke-muslimske jenter, for å si det slik. itt ts Eneste grunnen til dette er at vi ikke er religiøse. Jeg vil mene at (sterkt) religiøse jenter er luksusvarer, mens ateister er (svært) billige slik som jenter i Tyrkia. Dette er noe jeg antar, da jeg forbinder sex med religion i denne sammenhengen. Jeg vil påstå at de tyrkiske jenter er luksusvarer i forhold til norske jenter på bakgrunn av det. Konklusjon: Desto mer religiøs du er, desto mindre roter du med andre. Anonymous poster hash: 171ab...28e Tror nok du er en muslimsk rasist. Skam deg. Er ikke noe ærverdig med islam overhodet, spesielt ikke med tanke på hvor rasistisk muslimer oppfører seg mot ikke-muslimer over hele verden. Edit: flettet dobbeltpost og fjernet sitatpyramide Endret 15. april 2015 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
tusseladdden Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 (endret) Tror nok du er en muslimsk rasist. Skam deg. Er ikke noe ærverdig med islam overhodet, spesielt ikke med tanke på hvor rasistisk muslimer oppfører seg mot ikke-muslimer over hele verden. Er muslimer blitt en egen rase ? Tror ikke du vet hva ordet rasist betyr. Endret 15. april 2015 av Tvillingsjel Fjernet sitatpyramide Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Hold dere til tema. Diskusjon om religion og/eller rasisme kan tas i egne tråder. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Så hvis ei jente har hatt sex, er hun ei hore? Finnes det for deg en mellomting mellom jomfru og hore? Nå brukte disse to ordene for å skille sterkt mellom disse to. Nei, det er ikke det jeg mener. Sammenheng mellom religion og sex her; ateister har oftere samleie enn religiøse da de ikke har ett rammeverk (religion) å forholde seg til. Med andre ord letter å ha samleie med ateister, da de oftere bare går løs på folk de ønsker ha samleie med (altså billige), slik som etniske norske jenter framstår i artikkelen i Tyrkia. Jeg påstår ikke at alle ateister er horer, men at alle sterkt religiøse er jomfruer (dermed er de luskusvarer). Anonymous poster hash: 96445...2d3 Det tror jeg ikke nødvendigvis at stemmer. Men det er uansett langt rarere at du kaller jomfruer luksusvarer. Som om sex gjør en mindre verd. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Men det er uansett langt rarere at du kaller jomfruer luksusvarer. Som om sex gjør en mindre verd. Er det noe som tilsier at sex med jomfruer er bedre enn med de som ikke lenger er det? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Nei, det tror jeg ikke, hvis ikke det er en spesiell fantasi man får utløp for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå