Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg hører stadig vekk at norske jenter billige (skal lite til få å ha sex med dem), enda enklere er det hvis de er i utlandet. Eksempelvis etniske norske jenter i Tyrkia. I tillegg syns innvandrere gutter at norske jenter er billige. Er de virkelig det? 

I tillegg har vi eldre kvinner som kjøper seg "kos" i Afrika i bytte mot å hjelpe unge gutter økonomisk.

- Hva er deres tanker om temaet?

Anonymous poster hash: 171ab...28e
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Billig" er vel bare et negativt uttrykk for å være glad i livet og glad i sex? Det er et tåpelig uttrykk som bør kasseres i vår tid. 

Jeg synes det er greit at afrikanske gutter og eldre europeiske kvinner inngår transaksjoner som begge parter har nytte av. 

• Liker 7
Lenke til kommentar

"Billig" er vel bare et negativt uttrykk for å være glad i livet og glad i sex? Det er et tåpelig uttrykk som bør kasseres i vår tid. 

Jeg synes det er greit at afrikanske gutter og eldre europeiske kvinner inngår transaksjoner som begge parter har nytte av. 

Jeg mener ikke "billig", men billig. Jeg kan nevne at flere av de unge gutter i afrika er relative ganske unge, noe som ikke er tillatt i Norge. Er det fremdeles greit for deg?

- TS.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det kommer vel an på hvem du spør. Sleske folk som kunne vært med på Paradise Hotel vil sikkert påstå at mange jenter er billige da de går etter likesinnede, mens jeg oppfatter at norske jenter er umulige å imponere nok til at det skjer noe. På 27 år har jeg enda ikke hatt suksess, men jeg kjenner mange som ikke trenger å jobbe for å få seg noe. De blir sjekka opp av damene på byen osv.

Anonymous poster hash: 82bc5...31a
Lenke til kommentar

Huff, denne diskusjonen igjen.. Dette kommer nok til å ta helt av :p:D Invandrergutter er like billige, om ikke mer, enn norske jenter de puler jo på alt. Ingen standard der i gården nei, har sett litt ting ute på byen og det er bare ekkelt, de løper fra dame til dame for å finne de fulleste og puler på den som sier ja først, gjerne på rundgang. Problemet med disse stereotypene er at det er de som er synlige og som kommer frem i lyset, tenk på alt man ikke ser.

Tenk også på om innvandrerdamer hadde samme oppvekst etc som norske, tror folk at "billighet" er noe som er instinktivt?? Latterlig.

Angående Afrika sakene du nevner så er vel det greit. Får en 11 åring 100,- for et knull så er jo det årslønnen til 20 personer for 20 år :p Neida, det er ikke bra, men på en nasty, stygg og umoralsk måte så er det litt bra med det også  :hmm::hm:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Det kommer vel an på hvem du spør. Sleske folk som kunne vært med på Paradise Hotel vil sikkert påstå at mange jenter er billige da de går etter likesinnede, mens jeg oppfatter at norske jenter er umulige å imponere nok til at det skjer noe. På 27 år har jeg enda ikke hatt suksess, men jeg kjenner mange som ikke trenger å jobbe for å få seg noe. De blir sjekka opp av damene på byen osv.

Anonymous poster hash: 82bc5...31a

Fordi utseendet har ufattelig mye å si, enten du vil det eller ikke. Om du ikke jobber med deg selv så ser jeg ingen grunn til at jenter skal ville det heller, enkelt forklart. 

Enten det eller du har en ræva personlighet.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Hei.

Jeg hører stadig vekk at norske jenter billige (skal lite til få å ha sex med dem), enda enklere er det hvis de er i utlandet. Eksempelvis etniske norske jenter i Tyrkia. I tillegg syns innvandrere gutter at norske jenter er billige. Er de virkelig det? 

I tillegg har vi eldre kvinner som kjøper seg "kos" i Afrika i bytte mot å hjelpe unge gutter økonomisk.

- Hva er deres tanker om temaet?

Vel, tror de innvandrerguttene du nevner er de absolutt billigste -når du nå bruker det uttrykket.

Lenke til kommentar

Min erfaring er at norske jenter er dyre.

Når det gjelder eldre damer som har sex med unge gutter mot betaling i utlandet, kjenner jeg ikke til saken, men prostitusjon er ikke nødvendigvis galt. Hvis dette er snakk om veldig unge gutter, er det selvsagt ikke bra at barn utnyttes. Men på den andre siden bidrar det til økonomisk vekst i de fattige landene det gjelder. Saken er altså nyansert.

Lenke til kommentar

Jeg mener ikke "billig", men billig. Jeg kan nevne at flere av de unge gutter i afrika er relative ganske unge, noe som ikke er tillatt i Norge. Er det fremdeles greit for deg?

- TS.

Jeg forstår ikke den distinksjonen du trekker opp. Du forklarte jo i første post hva du mente med ordet i en parentes. Jeg kan ikke se annet enn at jeg bruker ordet på samme måte som deg. Har jeg misforstått, så setter jeg pris på en oppklaring. 

Lenke til kommentar

Hva kommer det av at straks jentene har/viser den samme appetitten på sex som vi gutta så de billige?

Anonymous poster hash: 3aecb...1bb

Bare dårlig ordforråd. Men jeg kan si deg dette; det er forstyrrende mange ungjenter med lavere standarder for sexpartnere enn jeg har for venner eller nye bekjente. Det skulle ikke forundre meg om mange jenter tenker det samme andre veien også.

Lenke til kommentar

Ja faktisk TS, jeg har lurt på dette selv.. Jeg sitter med en del blandede inntrykk.

Hvorfor er jentene som er på ferie så lette på tråden, mens de her hjemme er ett helvette å ha med å gjøre?

Må si jeg blir dypt skuffet over enkelte jenter som har null selvrespekt, å kalle det "nyte livet, være fri" er det dummeste jeg har hørt.

Så kan man også komme over jenter her til lands som er altfor løse.. Greia er vel at det kommer helt ann på hvem man møter.

Jeg tror ikke absolutt alle er sånn. Når jeg er på ferie så får jeg mer lyst på sex, det har vel noe med feriefølelsen å gjøre at man skal "kose seg på tur". Jeg anser ikke meg selv som en mannlig hore av den grunn, men jeg ville aldri i livet gått løs på lokalbefolkningen!

Dette framstår kanskje rasistisk, men det finnes da vel for pokker mer attraktive folk enn slike mennesker som faktisk slår og har null respekt for kvinnemennesket, det er jo mange fine Tyske, danske, svenske, engelske som også er med på tur som har samme kulturen som oss. Så ja TS, det var bra du tok det opp egentlig, syns det er skammelig, slike jenter som holder på slik får aldri ha noe som helst å gjøre med meg. Det er greit man skal ha sex osv men å tillate seg selv å synke så lavt er skammelig.

Noen ganger lurer jeg på hvor ble det av alle de gode kvinnemenneskene. Nesten alt vi har idag er jenter som roper fyfæææn og drikker vodka rett fra flaska og "pulte han igår", istedet for å ha en neve selvrespekt. Slike jenter spyr jeg av. Jeg vil tilbake til 1960 tallet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Blir stadig opprørt over at kvinner (og menn) blir satt i bås på denne måten fordi noen få gjør noe som ikke er akseptabelt av mangfoldet. Dersom kvinnen liker å gjøre litt som hun selv vil (ha mange forhold f.eks) så er det ikke opp til oss å dømme deretter. Kvinner og menn skal selv få gjøre hva dem vil med livene sine uten at utenforstående skal kunne dømme dem. 

Greit at jeg er uenig med noens avgjørelser, men det gir ikke meg retten til å behandle dem dårligere.

Lenke til kommentar

Terskelen for å ha sex med noen er i norge naturlig lavere enn i mange andre land da norske mennesker ikke blir dømt av sine familier og venner for slike handlinger. I norge er det ikke en religion som straffer mennesker som gjør hva dem vil. Dette resulterer i det TS mener er "billig" oppførsel. Så ja, norske jenter er billigere enn tyrkiske jenter for tyrkiske jenter blir utstøtt fra familien sin hvis dem har sex med noen familien dems ikke har fremskaffet. Der har du svaret ditt ts :)

Lenke til kommentar

At de skandinaviske landene er blant de mest seksuelt frigjorte i verden er ikke noe nytt. Kvinner får mer "lov" til å ha ha uforpliktende sex enn det de ellers ville ha fått i andre mer konservative land. Kvinner liker sex, jeg vil si omtrent like mye som menn, så at de har sex med (flere) menn er ikke overraskende. 

Noen her i posten skriver fra et madonna-hore-perspektiv, hvor en jente enten er en madonna (en som er "dydig" og uskyldig etc.) eller hore. Jeg kommer ikke til å skrive noe mer om dette her, men det er jo klart at noen menn kan tenke i slike baner når man sliter med å få seg sex. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...