Kontorpult (Øystein) Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Lurer på hva min Packard Bell EasyNote TE er verd... Fikk den av naboen grunnet krasjet harddisk, fikset selv med en så godt som ubrukt harddisk fra min andre pc. Drøyt et år gammel. 8GB RAM Intel 2955U 15" skjerm. 500GB HDD Ferdig reinstallert rein Windows 8 på kjøpet. Har skrudd pcer siden jeg var 10år, og kjenner det godt ut og inn i alle retninger... Ikke ute etter noen høy pris, men en realistisk en. Er den verd noen kroner kan jeg prøve å selge den, ellers stjeler jeg ram'n over til den andre pcen min og skroter denna. På forhånd, takk! Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Et par lapper maks vil jeg siEneste nypris jeg kan finne var 3499, dvs den er rock bottom når det gjelder spec til bærbar ivertfall Lenke til kommentar
Kontorpult (Øystein) Skrevet 11. april 2015 Forfatter Del Skrevet 11. april 2015 Takk for gode råd! Da var den solgt for 1100kr+frakta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå